Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-05-25, 14:19   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

2018-05-27 17:30 IK Sirius - Djurgårdens IF (Allsvenskan)


2018-05-27 17:30AllsvenskanIK Sirius vs Djurgårdens IF -1 FT 6 2.430
Unibet
IK Sirius - Djurgårdes IF -1 @ 2.43 (Unibet), insats 6 units (ca 3%)

Jag vet att Djurgården förlorade bägge möten inbördes med 2-0 förra säsongen men bortsett från det tycker jag att oddset känns lite väl högt. För Djurgården har en pil uppåt som är väldigt grön medan Sirius likt mina siffror är röda med en pil nedåt.

Sirius har inte imponerat alls och de har stora problem just nu och poängen uteblir i de flesta matcher. Djurgården imponerar och tar sina segrar mot de flesta motståndare just nu, t ex starka 3-1 borta mot Göteborg senast. Tre raka och räknar vi in 3-0 segern i cupen dessutom så är det fyra raka segrar och 9-1 i målskillnad.

Sirius gick ju som ett sänke genom tabellen i höstas men deras imponerande inledning som nykomling gjorde att de ändå klarade sig kvar med bred marginal. Men det där raset fortsätter i år och de fick ju inte med sig några poäng från förra våren utan likt alla övriga startade de på noll.

Det lilla som ändå talar för Sirius är att de på fyra hemmamatcher har 0-2-2 (5-8) och inte är den stora strykpojken på Studenternas. De har bl a mött AIK (2-3) men även Trelleborg (1-1) så det är lite att blanda och ge.

Djurgården har dock ett uselt bortafacit hittills i år med 2-1-3 (6-7) men förutom en 1-0 förlust mot BP är det Malmö och AIK som varit motståndet i de två förlusterna. Sirius är klasserna sämre och efter Djurgårdens fina 3-1 seger senast - även om de hade press mot sig i andra halvlek - ska inte uppsalalaget vara några problem. Djurgårdens anfallsspel ser piggt ut och visst ska det bli vinst med två mål här ofta nog.

Jag har dock svårt att bestämma mig för hur ofta det sker men 42% av dessa matcher måste de dock vinna för att vi ska gå plus i långa loppet. Jag nöjer mig med en medelstor insats då det ändå krävs en del och jag har svårt att komma fram till en exakt chans spelet har men känslan säger värde även om jag kan se spöke inbördes och Sirius hemmaresultat.

Spela på Unibet och få Se bonus här

AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-27, 19:34   #2
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Med god marginal Tur att Sirius läcker och att det börjar rätta ut sig med spelen nu!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td