Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-05-31, 13:23   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

2018-05-31 19:30 Linköping - Forward (Division 1 Norra)


2018-05-31 19:30Division 1 NorraLinköping vs Forward +0.5 FT 7 2.090

Linköping - Forward +0.5 @ 2.09 (Pinnacle), insats 7 units (ca 3.5%)

Det här är en match mellan två nykomlingar med rätt spelskickliga lag och tillsammans har de få förluster. Linköping är obesegrade hemma men förlorade på bortaplan senast mot serietvåan Carlstad med 3-1. I den tredje omgången förlorade de även mot Umeå på bortaplan, då med 3-2.

Forward inkasserade sin första förlust senast hemma mot Akropolis men det är inte så mycket att säga om då de ligger på fjärde plats och endast har förlorat borta mot serieledarna Västerås.

Oddset öppnade igår på 1.85 vilket kändes toklågt men har sedan dess hoppat upp och ner och varit uppe i 2.20 två gånger om men jag har missat bägge dessa tillfällen dessvärre. Så jag får hoppa på lite lägre men jag ser fortfarande värde här med ett lag som kan göra mycket mål.

Linköping på hemmaplan har 1-3-0 (3-2) vilket är målsnålt värre och de har dessutom inte mött några topplag förutom Akropolis som spelat upp sig ju längre serien varat. Så idel bottenlag och det är inget att stoltsera med även om resultaten är bra för en nykomling. På bortaplan har de mött lag med varierande kvalité och med varierande resultat dessutom.

Forward har även de 1-3-0 (6-4) men på bortaplan och deras motstånd har varit både från toppen och botten. Hemma är det övervägande bra lag de mött och Linköping tillhör faktiskt ett av de "sämre" lagen som de stöter på hittills.

Forward har tillräckligt bra offensiva kvalitéer att kunna hämta upp ett eventuellt underläge men här tror jag även de kan vinna en målsnål match. Då vi får över dubbla pengarna även om det bara blir oavgjort så är det bara att plocka spelet tycker jag. Brytpunkten nu ligger på 48% vilket Forward bör klara med några enheter. Spelvärt till strax under 2.00 påstår jag!

BOI
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td