Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-06-03, 12:56   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

2018-06-03 16:00 Magnolia Boy - Plats (GS75-4)


2018-06-03 16:00GS75-4Magnolia Boy vs Plats 1 ANNAT 4 1.900
LeoVegas
Dagens GS75 hämtas från Axevalla. Överlag ganska OK tävlingar och jag har hittat ett par drag som ska testas.

I den fjärde avdelningen kommer jag spela Nr2 Magnolia Boy att komma topp 3. En häst som höjt sej markant sista fyra starterna när man kunnat köra hästen barfota. Med den balansen har hästen 3 segrar & en andraplats.

Detta lopp bör stå mellan de fyra innersta spåren samt Nr 10, att mitt spel då ska nå en plats tycker jag ska vara god chans.

Tränare & körsven Fredrik B Larsson meddelar att hästen fortsatt tränar starkt, återigen blir det barfota och från ett perfekt startspår tror man på chans att blanda sig i segerstriden.

Min förhoppning är att hästen ska kunna få en bra resa i andraspår, antingen andra eller tredje utvändigt, då ska hästen kunna spurta in på en plats över det långa upploppet som erbjuds på Axevalla.

Jag testar 4 Units på detta spel.

Lycka till !

Spela på LeoVegas och få Se bonus här

robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td