Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-06-04, 16:12   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

2018-06-04 19:30 Highspeed Call - Vinnare (A-League)


2018-06-04 19:30A-LeagueHighspeed Call vs Vinnare 1 ANNAT 4 2.400
LeoVegas
I den tredje avdelningen tycker jag det ska vara god chans till spets & slut för andrahandsfavoriten Highspeed Call.

Favorit i loppet är Alkalizer Am, hade denna häst varit i form hade det varit givet att tippa den etta, men som den sett ut sista två starterna är jag mkt tveksam.

Tycker loppet ligger öppet för mitt drag, hästen såg mkt fin ut då den kördes invändigt från bakspår, nu är det spetsläge med vasse Benzon från start och från ledning blir den inte lätt att plocka ner.

Hästen har startat under en lång tid i ganska tuffa sällskap, helt klart lägre klass på detta lopp och som jag ser det är det favoriten emot i loppet.

Jag tror att när inlämningstopp sker är mitt drag spelad till favorit både på strecspel & vinnarspel.

Testar 4 Units på detta lir.

Spela på LeoVegas och få Se bonus här

robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td