Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-06-11, 16:54   #1
 
Reg.datum: jan 2018
Inlägg: 186
Sharp$: 3545
Standard

2018-06-15 17:00 Morocco - Iran (World Cup)


2018-06-15 17:00World CupMorocco vs Iran -0.25 FT 5 1.970

Morocco v Iran -0.25 @1.97

-------------------------------------------------------------------------------------------

Grupp B inleds under fredagen kl 17.00. En fin match mellan de på förhand 3e och 4e tippade lagen. Helt klart en nyckelmatch för bägge lag då Spanien och Portugal väntar i de två nästkommande omgångar.

Genomgång för B-gruppen hittar ni här - https://www.sharps.se/nyheter/378-grupp-b - där ni kan läsa lite djupare och mer ingående i de båda lagen

Det är två lag som båda vann sina kvalgrupper. Jag tycker Marocko är den största överraskningen och känns helt klart mycket intressanta. Man har under förbundskapten Herve Henard spelat en fröjdig anfallsfotboll, med Hakim Ziyec i spetsen - som tillsammans med Juventus mittback Mehdi Benatia helt klart är lagets nyckelspelare.

Iran är lite motsatsen till Marocko. Man har under Carlos Queiro´s roder istället en rejäl lagmaskin som präglas av en hårt arbetande defensiv. Man har egentligen inget riktigt stjärnskott, men om det är någon som sticker ut är det Alireza Jahanbakhsh som producerat en hel del framåt i Holländska ligan där han till vardags håller till. Även Sardar Azmoun, "Irans Messi" som han kallas, är en spelare att hålla extra koll på.

Det ska bli en grymt spännande match att följa med två ganska olika lag. Jag håller dock Marocko som det klart starkare laget på förhand, som även spelas med ett litet handikapp då värdet är kanon i mitt tycke!
Lukasoe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td