Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-06-13, 15:12   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

2018-06-15 20:00 Portugal - Spanien (World Cup)


2018-06-15 20:00World CupPortugal vs Spanien 2 FT 8 2.140

Portugal - Spanien @ 2.14 (Pinnacle), insats 8 units (ca 4%)

Min andra match att reka i VM blir ett hett möte mellan två länder på Iberiska halvön. Portugal mot Spanien. På förhand lätt att tro det kommer bli en tuff match då länderna möts relativt ofta och bägge har världsstjärnor i laget. Ronaldo i Portugal kanske den största av dem.

Men trots att Portugal är regerande Europamästare så ska vi inte hylla dem för mycket. Absolut inte höja dem till skyarna då Spanien har ett klart mycket bättre lag. Visserligen två lag som är på väg nedåt igen lite efter flera år lite högre upp. Portugal är dock enormt beroende av sin fixstjärna och han har blivit äldre och är inte lika dominant på plan längre.

Jag tror Portugal kommer få svårt att ta sig vidare från gruppen och då är det inte i den här matchen de lyckas ta några futtiga poäng. Jag ser samma hemska öppning i det här VM:et som förra för portugiserna, det bli storstryk i första matchen. Jag nöjer mig dock med att spela den raka tvåan även om -1 och -1.5 är minst lika lockande.

Spanien kvalificerade som etta i sin grupp efter 9-1-0 och 36-3 i målskillnad. Det är extremt starkt och då ska vi komma ihåg att Italien fanns i samma grupp. Sen lite mer mediokra lag som Albanien (som trots är svårspelade borta) och Israel.

Portugal hade också en fin svit i sin grupp där e till sist vann före Schweiz med samma poäng, 9-0-1 och 32-4 i målskillnad. Det är också starka kort men med Ungern trea och Färöarna fyra i samma grupp så är det inte lika imponerande. Det var helt enkelt Schweiz som var hotet och det blev förlust borta med 2-0 där för Portugal.

Inledningen inför VM så har Portugal som bäst 0-0 mot Belgien påstår jag även om det blev 3-0 mot Algeriet för en knapp vecka sen. Men förlusten med 3-0 mot Holland i mars ska vi komma ihåg och Spanien är ett bättre lag - framför allt eftersom de kvalificerade sig hit.

Spanien har stångats mot Tyskland med ett oavgjort resultat som facit, men sen även slagit Argentina med hela 6-1. De kan alltså göra mål. Endast 1-1 mot Schweiz är kanske inte så starkt, lika så dito resultat mot Ryssland sent förra året. Vann med 1-0 mot Tunisien i lördags.

När det väl gäller nu i öppningsmatchen så kommer Spanien ha tre poäng. De bär inte favoritskapet och slipper se allt som ett misslyckande. Pressen finns åtminstone inte på dem i den här matchen och 3-0 är mitt slutresultat här. Värde på allt över 2.00 åtminstone även om jag i drömmarna tror det är 1.60 i odds de borde ge - men illusioner är en sak - verkligheten en annan! Men att Spanien vinner är väldigt säkert!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td