Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-06-13, 15:46   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

2018-06-16 15:00 Argentina - Island (World Cup)


2018-06-16 15:00World CupArgentina vs Island +1.25 FT 8 2.070

Argentina - Island +1.25 @ 2.07 (Pinnacle), insats 8 units (ca 4%)

Tredje reken från mig vad gäller VM. Självförtroendet må vara lite sargat över mycket stolpe ut sen skidskyttet slutade men VM stundar och jag tror den där stolpe in är tillbaka nu. Åtminstone har jag satt rätt skyttekung tre VM i rad - och det har inte varit några favoriter precis!

I de mörkare tankarna ser jag ju hur Island faller helt och matchen slutar 4-0 men nu lyssnar jag inte på mina känslor utan använder mitt förnuft istället. Öppningsmatch i VM med ett lag som har allt att förlora - Argentina - mot ett land som kan vinna hela världens hjärtan - Island. Ö-laget kommer göra allt de kan för att få den här matchen till 0-0 efter 90 minuter. På Island är det väl mest gamla krigare och vikingar eller? De här elva som kommer starta nu kommer åtminstone få all extra energi som behövs när de spelar sin första VM-match någonsin för sitt land.

De har gjort det bra förr - i EM för två år sen - då som uträknade. Nu lika uträknade och jag tror de gör det lika bra igen. Deras kval var åtminstone riktigt starkt med 7-1-2 (16-7) och det i en grupp med lag som Kroatien, Ukraina och Turkiet för att nämna några. Skulle Kroatien vara så här nederlagstippade som Island i detta möte mot Argentina? Knappast! Ändå segrade Island gruppen före de skickliga spelarna från Balkan.

Argentina minns vi väl alla, de fick 1-6 i baken mot Spanien i en match i mars. Kvalet var det med nöd och näppe de klarade efter att ha legat klart efter i inledningen. Men bara med två poängs marginal blev det VM till sist, tack vare 3-1 mot Ecuador i sista omgången. Nej, det här kommer Island att stå upp mot.

Visserligen har Island i sina träningsmatcher på slutet inte imponerat men det är en sak att redan vara i VM när dessa matcher spelas än att faktiskt spela i VM på riktigt. Så trots förluster mot lite sämre lag ska vi inte väga det för mycket. Argentina har t ex 2-0 mot Italien som sitt bästa resultat förutom 4-0 mot Haiti nu för en knapp vecka sen.

Argentina är rätt favoriter och den här matchen har enligt mig två scenario. Antingen blir det en målsnål historia där Argentina till sist kanske vinner med 1-0 eller 2-1 om Island nu inte skulle få med sig en poäng. Eller slutar det här 4-0 efter ett Island som faller genom helt mentalt. Därför tycker jag +1.25 på Island känns som ett fint spel och att vi samtidigt får över dubbla pengarna är rena guldgruvan. Visserligen bara halv vinst med ett måls förlust men det tar jag gärna.

Det här ska stå i under 1.95 vågar jag påstå. Heja nu in Island med mig så firar vi tillsammans sen!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td