Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-06-13, 15:59   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 121

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

2018-06-16 18:00 Peru - Danmark (World Cup)


2018-06-16 18:00World CupPeru vs Danmark +0 FT 8 1.710

Peru - Danmark +0 @ 1.71 (Pinnacle), insats 8 units (ca 4%)

Fjärde reken i VM och nu är det grannlandet Danmark som fått ett fint odds på ett "Draw No Bet" spel som är lagt som asian handicap +0. Jag var länge inne och fingrade på maxbet här - dvs 10 units och det är inte fel tycker jag.

Varför det blir ett så fint spel i min bok är att det är två lag som varit duktiga på att freda sitt eget mål men där Danmark ändå har de offensiva kvalitéer som behövs för att gå segrande ur detta.

Peru mäktade precis med att slå ut Nya Zeeland i sitt Play Off och det med 0-0 samt 2-0. Nya Zeeland är dock inte i närheten av Danmark även om de brukar kunna strida bra och hålla ner siffrorna och knipa poängen. Men de har ingen Christian Eriksen som kan avgöra framåt.

Peru kvalificerade sig annars genom att hamna på femteplatsen i Sydamerika på samma poäng som Chile som dessvärre inte fick uppleva VM. Alltid starkt att avancera från Sydamerika men att sen i uppladdningen slå Skottland och Saudiarabien med 2-0 respektive 3-0 är inte så mycket att jubla över. Mot defensiva Sverige blev det bara 0-0 och då såg vi direkt att anfallet inte räcker för att avgöra mot de bättre lagen.

Danmark är enligt mig minst lika bra på det defensiva arbetet som Sverige och det är där deras chanser ligger också ifall de ska göra ett svenskt 1994. Fyra raka nollor är det vad gäller insläppta mål i år för Danmark, då mot bl a Chile och Mexiko. Ska Peru verkligen mäkta med något större? Nej, nej och åter nej! Sen är bara frågan om det slutar oavgjort eller Christian Eriksen sätter den där frisparken. Till 1.71 i odds och pengarna tillbaka att det inte blir mål där, det tar jag varje dag.

Visst - bollen är rund men Åge Hareide är det definitivt inte. Han vet vad som krävs för att lyckas och det är ingen slump att Danmark ska spela VM - trots avsaknad av storstjärnor. I sin kvalgrupp kom de dock bara tvåa efter Polen. Danmark fick ihop 6-2-2 (20-8) där Montenegro och Rumänien kom trea och fyra. När det sen väl gällde i Play Off så blev det 0-0 hemma och hela 5-1 borta mot Irland. Peru ska nog vara glada om det trots allt bara blir 1-0 till Danmark här.

Ska VM bli rött och vitt i år? Jag tror det kan bli det. Spelbart ner till 1.55 åtminstone. Det är ju Danmark vi snackar om! Sensationen i VM tillsammans med Senegal.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td