Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-06-17, 12:15   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

2018-06-21 20:00 Argentina - Kroatien (World Cup)


2018-06-21 20:00World CupArgentina vs Kroatien ÖVER Ö 2.5 FT 8 2.340

Argentina - Kroatien Ö2.5 @ 2.34 (Pinnacle), insats 8 units (ca 4%)

En match mellan de två förmodade lagen som tar sig vidare även om Island och Nigeria absolut inte kan räknas bort trots att första rundan nu är spelad.

Varför jag väljer överspelet här är för att det är två lag med väldigt mycket offensiva kvalitéer och trots att de inte spelar samman dagligen (likt klubblag) så tycker jag det här känns som en match där försvaret kommer få slita.

En annan viktig aspekt som jag tycker vi måste ta hänsyn till är att i det här VM så kommer det antagligen bli överlägset rekord i antalet utdömda straffar just pga VAR. Hittills har redan flera straffsparkar utdömts efter att domaren fått rapport i örat och sen själv granskat situationen på en skärm. Med tanke på hur mycket de offensiva spelarna kommer att skapa här så är jag nästan säker på att en straff kommer tilldömas efter videogranskning.

Det som skulle tala mot spelet är i första hand att det blir lite av en gruppfinal vem som ska sätta sig i förarsätet till att vinna gruppen. Samtidigt har Argentina inte råd med en förlust och borde prioritera det före att göra tre mål framåt. Kroaterna kan ju vara inställda på samma att tar de poäng här så möter de ju Island i sista och har redan fyra poäng inför den matchen.

Sen är bollen rund och fotbollen relativt slumpaktig. Jag tänker inte rabbla massa statistik här då VM är VM och vad som hänt innan känns mindre relevant. Likaså hur vänskapsmatcherna inför varit. Jag bedömer det här utifrån vad jag såg mellan Argentina och Island samt mellan Kroatien och Nigeria. Sen har vi i minnet att två bra och offensiva lag som Portugal och Spanien spelade 3-3. Kanske inte lika mycket mål här men över 2.5 ska de nog fixa och till både höga och fina 2.34 hos Pinnacle.

Jag tar detta på ren känsla och tänker inte värdera exakta sannolikheter. Dock måste det inträffa över 43% av gångerna och det har jag bra feeling för. Messi, Mandzukic, Aguero och Modric - behöver jag nämna fler offensiva spelare?

AmaerildeRimfrost är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-21, 21:40   #2
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Kroatien levererar verkligen i VM. Ser mer och mer ut som världsmästare!
AmaerildeRimfrost är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td