Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-06-21, 15:47   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

2018-06-22 20:00 Schweiz - Serbien (World Cup)


2018-06-22 20:00World CupSchweiz vs Serbien ÖVER Ö 2 FT 7 1.990

Schweiz - Serbien Ö2 @ 1.99 (Pinnacle), insats 7 units (ca 3.5%)

En match som spontant känns målsnål och där det på något vis kan vara två lag som är hyfsat nöjda med en poäng var. Trots känslan väljer jag att gå över 2 mål till nästan dubbla pengarna och det finns faktiskt en del saker som talar för det.

Dels har vi ju VAR som gör att det blir straff i fler än hälften av matcherna så bara här har vi nästan ett mål till 40% chans. Utöver detta så är det två bra lag som har offensiva kvalitéer. Schweiz starka på fasta situationer medan Serbien är ett lag som är mer spelskickliga med unge Milinkovic-Savic som är överallt på plan. Oerhört viktig framåt tillsammans med Mitrovic som spelar på topp.

VM i stort har få mål och de flesta mål kommer på fasta situationer men jag tror vi kommer få se en utjämning här och det borde bli fler spelmål. Tillsammans med att straffmöjligheterna ökar med det dubbla så ska vi väl nå upp till två mål i matchen åtminstone. Väl där har vi push och sen får vi hoppas att framför allt Serbien fortsätter trycka framåt för att ta med sig alla tre poäng för att säkra avancemang.

Schweiz borde vara laget som är mest nöjda med en poäng då de har Costa Rica i sista omgången som känns som lättaste motståndet. Serbien ska möta Brasilien och att då vara tvingade att vinna är inget laget vill hamna i. Vinner Brasilien matchen några timmar tidigare med två eller fler mål är Serbien i den situationen. Klart de hellre satsar på tre poäng här och hellre tar en förlust då de ändå får samma läge i sista omgången att de måste vinna för avancemang. Förutsatta att Costa Rica inte tar några poäng mot Schweiz så klart!

Försiktig match dock där det inte blir någon full anstormning som jag nämnde tidigt. Men när oddset springer upp så att det räcker att sätta den här mer än 50.3% så är det dags att föra över sina slantar. Nog når den här matchen tre mål oftare än den slutar på noll eller ett mål - framför allt med hjälp av alla extra straffar.

Spelvärd ner till 1.92 ungefär vill jag påstå, dvs en brytpunkt på knappa 53% som det här borde sitta.

I kvalet snittade Serbien 2.25 mål i matcherna mot tvåan och trean, Irland och Wales. Relativt lika Schweiz.

För Schweiz i kvalet blev det två mål i bägge matcher mot Portugal som kan liknas mest med Serbien. Skulle vi även titta på laget som kom trea, Ungern, så blev det tolv mål på två matcher men det känns inte helt rättvist att jämföra med.

I Play Off sen blev det endast ett halvt mål i snitt när Schweiz mötte Nordirland. Och det kan ju hända här också så klart.

Jag litar på minst 1-1 här och för den som hellre väljer att spela båda lagen gör mål så blir det nästan 2.20 i odds vilket kanske är ett bättre spel - men vid 2-0 får vi push. Tycker spelen är likvärdiga men väljer Ö2 till sist för push.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-22, 21:16   #2
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Att Serbien inte fick sin straff förstår jag inte men Schweiz avgjorde med ett tredje mål sent i matchen. Skönt med lite medgång på spelen efter en tyngre period. Låt detta fortsätta nu!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td