Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-06-26, 01:31   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

2018-06-27 16:00 Mexiko - Sverige (World Cup)


2018-06-27 16:00World CupMexiko vs Sverige +0 FT 6 2.300
Betfair
Mexiko - Sverige +0 @ 2.30 (Betfair), insats 6 units (ca 3%)

Spelet ovan är lagt som ett DnB men bokfört som ett ah+0.

En match som betyder oerhört mycket för bägge lagen där de här två med största sannolikhet kommer slåss om endast en plats till åttondelsfinalerna. Normalt skulle jag säga att det här är en match som kommer sluta oavgjort men läget är att Sverige måste vinna. Dock kommer inte Sverige tokrusa framåt - laget med Janne är alldeles för taktiskt drillade för det. Sverige kommer ligga rätt i positioner och vänta på rätt lägen samtidigt som vi kommer kunna ha klart mer boll i den här matchen än mot Tyskland.

Så faran med att Mexiko ska kontra in ett vinstmål är jag inte så rädd för, utan det är nog snarare att om Mexiko redan leder så kommer det öppna sig mer och mer bakåt när Sverige ligger på mot ett kontringsskickligt Mexiko.

Skulle Sverige leda så är Mexiko helt plötsligt de som är i Sveriges situation att de måste göra mål för att ta sig vidare i turneringen. Det kommer Sverige inte ha några större problem att freda även om fotboll är just fotboll.

Oavsett resultat här så finns det minst ett lag som kommer vara mer defensivt inriktade för att hålla det till slutsignalen medan det andra laget måste fram förr eller senare. Klart det kommer kunna öppna upp för fler mål som inte är bra för Sverige men då får det hända - för jag tror inte det är normalfallet.

Den stora faran som jag också försöker avfärda är att Sverige inte ska orka ladda om mentalt efter tysklandsmatchen. Men jag tänker så här, att Sverige vid ett oavgjort resultat senast, inte bara hade kunnat gå in mot Mexiko och spelat av matchen. För poängen hade varit så viktig då - annars hade det likväl varit godnatt - vid en eventuell förlust. Visst, Mexiko kanske kunde spelat av och båda hade varit nöjda men det hade inte varit garanterat likväl. Det kommer truppen nu att vara helt införstådda med och då tror jag inte det blir svårt att ladda om. Står de upp ens i närheten av lika bra som mot Tyskland ska de fixa det här. Visst hade Tyskland flera heta chanser men i grunden är Tyskland ett mycket bättre lag än Mexiko, trots förlust med 1-0.

Stor risk för ett oavgjort resultat och Mexiko kommer inte tokstorma fram i sina kontringar då de är gruppsegrare även vid oavgjort. De kommer inte slita det extra för segern utan nöjer sig med en poäng. Det kommer göra att vi har ett knappt värde på Sverige här trots allt. Jag spelar det åtminstone över 2.20 utan att blinka då det i så fall är en 45/55 brytpunkt. Sen om det är spelvärt ner till dubbla tror jag inte men utesluter det heller inte. Det har varit under 2.00 nämligen men 2.30 är för fint för att avstå.

Heja Sverige!

Spela på Betfair och få Se bonus här

AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-27, 17:13   #2
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Kunde det inte blivit 0-4 åtminstone som jag också satt på!

AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td