Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-06-27, 00:48   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

2018-07-02 19:00 AFC Eskilstuna - Örgryte (Superettan)


2018-07-02 19:00SuperettanAFC Eskilstuna vs Örgryte 1 FT 7 2.100
Bet365
AFC Eskilstuna - Örgryte IS @ 2.10 (Bet365), insats 7 units (ca 3.5%)

Ett spel som jag stundtals känner som marginellt men jag ser inte ett negativt värde här så hoppar ändå på tåget då jag tycker det finns mycket som talar för att det här är ett bra spel även om det oavgjorda kan ställa till det.

Eskilstuna har ett riktigt bra facit hemma med 4-3-0 (16-3) och det enda som vi kan ställs oss lite frågande inför är att de endast mött lag under dem själva. Men förlustkolumnen är fortfarande med en nolla och de är ett lag klart starkare hemma än borta.

Örgryte är klart bättre hemma än borta de också. Lägg där till att deras form är allt annan än bra, och nu är de uppe i fem raka matcher utan seger och endast två ihop-skrapade poäng. Inte ens hemma lyckas de ta poäng just nu där de har två raka 1-2 förluster mot Norrby och Jönköping. Det kommer bli en tuff match för dem borta mot Eskilstuna. Risken är att fallet har börjat och frågan är när de lyckas stoppa det.

Ska vi titta närmare på deras bortafacit som jag nämnde som hastigast har de i år 3-3-2 (13-12) medan de förra säsongen fick ihop 1-6-8 (9-29). Men detta väger jag inte klart mindre än att formen är som den är.

Får vi då över dubbla pengarna så tar jag det även om lagen ligger strax efter varandra i tabellen.

Dock är jag lite osäker här var gränsen för värde går. Men över 2.00 spelar jag åtminstone och då behövs det 50% segrar för värde. Nu till vårt odds här behövs det 48% segrar. Det tycker jag vi kan jobba in direkt.

Jag väljer en medelinsats då det ändå finns mycket som talar för en etta här. Kanske det t o m kan bli med två eller fler mål men det känns osäkert och jag har svårt att värdera helt här.

Hyfsat viktig match för att hänga på tätt intill lagen som just nu ligger på uppflyttningsplatser. Risken med det är att det kan bli en match där det är mer ängslan än glädje att spela boll. Dock sitter det mest i huvudet på bortalaget att först och främst försöka få med sig en poäng här. Hemmalaget hoppas jag går ut och kör utan att tänka så mycket.

BOL!

Spela på Bet365 och få Se bonus här

AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td