Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-07-09, 17:58   #1
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12127

Sportsbetting
Stats: 133 - 101 - 1
ROI: 114.60%
Vinstprocent: 56.84%

Standard

2018-07-10 02:00 Tampa Bay Rays - Detroit Tigers (MLB)


2018-07-10 02:00MLBTampa Bay Rays vs Detroit Tigers ÖVER Ö 7 runs FT+OT 5 1.750

Jag väljer att spela Tampa Bay Rays och Detroit Tigers över 7 runs i nattens MLB baseball. Högsta odds just nu finns på Pinnacle till 1.75.

Jag gillar värdet här med överspelet i måndagens MLB-action mellan Rays och Tigers. Jag tror att vi har en relativt låg total här på grund av att Tampa Bay inte har tillåtit en enda run i två raka matcher och Detroit blev nollade i sin senaste match.

Inatt kan jag dock se båda lagen komma in med mycket offensiv. Tampa Bay kommer inatt att starta med Chris Archer, men han gör sin första start sedan sin skada, och jag misstänker att han är aningen ringrostig inatt. Archer är också bara 3-4 med en 4.24 ERA och 1.336 WHIP i 13 starter den här säsongen.

Tigers kommer att skicka ut Francisco Liriano, som är 0-3 med en 4,50 ERA och 1.750 WHIP i sina sista 3 starter. Liriano har verkligen fått kämpa hittills denna säsong, då han släppt till 12 walks på 14 innings. Liriano har också ett mycket dåligt facit mot Tampa Bay. Han har en 5.03 ERA i 13 karriärstarter, vilket inkluderar en 6,61 ERA i 4 starter mot Tampa förra året.

Jag tror att det finns mycket goda chanser att vi passerar 7 runs här. Stannar matchen på exakt 7 runs får vi pengarna tillbaka.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td