Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-07-14, 18:33   #1
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12129

Sportsbetting
Stats: 137 - 107 - 1
ROI: 115.12%
Vinstprocent: 56.15%

Standard

2018-07-15 01:00 Baltimore Orioles - Texas Rangers (MLB)


2018-07-15 01:00MLBBaltimore Orioles vs Texas Rangers 2 FT+OT 5 2.000
Bethard
Jag väljer att spela Texas Rangers att vinna över Baltimore Orioles i nattens MLB baseball. Högsta odds just nu finns på Bethard till 2.00.

Här tycker jag att oddset är alldeles för högt på Texas Rangers. Inget av dessa lagen håller någon vidare klass, men Texas är enligt mej bättre än Baltimore, som just nu är det näst sämsta laget i MLB. Bara Kansas City är sämre än Baltimore.

Vi har två ganska dåliga starting pitchers inatt, men det skiljer ganska mycket i rutin mellan dessa pitchers.

Texas startar inatt med Martin Perez. Han håller ingen vidare klass, men han är lefthanded och Baltimore har bara 0.179 hitting% mot lefthanded starters de senaste 6 matcherna.

Baltimore startar inatt med Yefry Ramirez, som inte har en enda vinst på sitt konto ännu. Orioles är just nu väldigt dåliga som lag, man är 2-8 de senaste 10 matcherna och ännu värre så har man bara 12 vinster på de senaste 51 matcherna, vilket är riktigt dåligt.

Jag tycker absolut inte att Baltimore skall vara favoriter här, och oddset 2.00 är alldeles för högt för att lämnas bort. Texas har väl inte direkt någon större fördel i nattens starting pitching, men som lag är man bättre. Man har mycket bättre hitters och mycket bättre bullpens.

Jag gillar verkligen värdet här på Rangers mot ett riktigt dåligt Orioles. Texas vann öppningsmatchen i serien med 5-4 på fredag och det är nu 3 raka förluster för Baltimore, som bara är 3-10 i juli månad. Jag tror inte att Baltimore är alltför spelsugna just nu, och man ser nu bara fram emot All-Star break.

Rangers borde kunna få till runs tidigt och ofta här mot Orioles. Baltimores starter Yefry Ramirez är 0-3 med en 5,40 ERA och 1.500 WHIP i 3 starter totalt och har en 7,56 ERA och 2.041 WHIP hemma.

Orioles är bara 6-15 denna säsong när man spelar mot ett annat dåligt lag med en winningprocent på 38% till 46%. Rangers å andra sidan är 6-1 i sina senaste 7 matcher mot lag med losing record och 4-0 i deras senaste 4 bortamatcher mot lag som har vunnit mindre än 40% av sina hemmamatcher.

Spela på Bethard och få Se bonus här

maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td