Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-07-31, 16:11   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

2018-07-31 19:53 King on the Hill - Seven and Seven (Trav)


2018-07-31 19:53TravKing on the Hill vs Seven and Seven 1 H2H 7 2.100
Unibet
King on the Hill - Seven and Seven @ 2.10 (Unibet), insats 7 units (ca 3.5%)

Ett spel där King on the Hill från spår 3 ska vara först i mål av dessa två. Motståndaren Seven and Seven körs av Erik Adielsson från spår 1.

Seven and Seven är hämtad från USA till Frode Hamre i Norge och gör nu sin första start på europeisk mark. Då hästen inte startat på nio månader och att då tro att han ska vara i toppform och gå ut och damma av sina konkurrenter köper jag inte alls. Att vara före en tidig vinnarkandidat till runt 4.00 i odds köper jag definitivt inte.

Visst är det fördel spår 1 här men King on the Kill från spår 3 gör det riktigt bra och sprang 09.9 under elitloppshelgen. Senast han var ute blev det en tredjeplats på 10.5 i Bjerke bakom topphästen Giveitgasandgo.

Loppet innehåller flera bra hästar och att då göra innerspåret till favorit utan lopp i kroppen kommer bli tufft. Det är möjligt det blir ledning här för Erik Adielsson men att han ska stå ända hem i mål mot flera utmanare tror jag inte. Det gynnar vårt spel där vi får över dubbla pengarna. Tycker bara det är att plocka hem det. Det fina är att jag tror det räcker med att vara topp tre här för att spelet ska sitta.

Spelbart ner till 1.70 utan problem vilket betyder att vårt spel måste vara först i mål 60% av gångerna. Nu till 2.10 i odds räcker det med 48%. Borde egentligen vara en högre insats men håller igen lite trots allt då jag inte har någon aktuell tävlingsinformation på innerspåret och ibland så kan ju hästar bara gå ut och vinna överlägset.

BOL!

Spela på Unibet och få Se bonus här

AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td