Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-08-29, 11:29   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

2018-09-01 16:00 West Ham United - Wolverhampton Wanderers (Premier League)


2018-09-01 16:00Premier LeagueWest Ham United vs Wolverhampton Wanderers +0 FT 6 2.120

West Ham United - Wolverhampton Wanderers +0 @ 2.12 (Pinnacle), insats (6 units)

Wolves har varit upphaussade den här säsongen och var klara favoriter mot Everton hemma i premiären bl a. Där blev det endast 2-2 trots en man mer, men jag höll Everton högre än marknaden där. Sen blev det dessvärre förlust hemma mot Leicester med 0-2 men jag vet inte riktigt var vi ska placera in det. Kanske är det inte lika dåligt som det kan se ut. Leicester förlorade t ex bara med 2-1 borta mot United i premiären, som i sin tur förlorade mot Brighton och sen stort hemma mot Tottenham. Svårt veta riktigt vart det lutar nu i inledningen av säsongen.

Men med de nyförvärv Wolves gjort samt att de vann Championship på stabila 99 poäng förra säsongen tycker jag det här borde vara en slantsingling borta mot West Ham som inlett uruselt. Endast två gjorda mål framåt och hela nio insläppta bakåt. Det såg bedrövligt ut borta mot Liverpool t ex. De står efter de tre inledande omgångarna fortfarande på noll poäng och jag tvivlar om de ens har med sig en pinne efter det här mötet. De har nu även målskytten Arnautovic skadad tillsammans med Carroll, Noble och Lanzini. Återstår att se om någon av dem kommer tillbaka till helgen dock.

West Ham behöver bevisa mycket mer innan de ska vara favoriter här. Till dess kommer jag landa på bortalaget gång på gång med dessa förutsättningar. Förra säsongen vann West Ham sju av sina 19 matcher hemma. Huddersfield, Swansea, WBA, Watford, Southampton, samt Everton och Chelsea. Inte det mest skräckinjagande förutom Chelsea då. Bägge lagen är tippade att hamna strax under mitten i tabellen men då är det nog dags att hemmalaget börjar samla poäng för jag tror de kommer vara indragna i bottenstriden på allvar.

Wolves tog senast en snygg poäng mot City och med den matchen i ryggen känns det här "portugisiska andralandslaget" som ett starkare lag än West Ham. Bortaplan sätter ner chansen lite men att de inte är minst 50/50 får jag inte ihop riktigt. Push på oavgjort men håller ner insatsen till sex units även om det kanske är i klenaste laget då jag sätter min gräns på 2.00 för att även ha marginal i spelet. BOL!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td