Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-09-11, 12:50   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

2018-09-15 18:30 Watford - Manchester United (Premier League)


2018-09-15 18:30Premier LeagueWatford vs Manchester United +0.25 FT 5 2.400

Watford +0.25 - Manchester United @ 2.40 (Pinnacle), insats 5 units (ca 2.5%)

Jag måste tro på Watford här när vi får hela 2.40 i odds på +0.25 vilket betyder att vid oavgjort får vi halv vinst medan det vid seger blir hel vinst. Watford har inlett Premier League med fyra raka segrar och efter de tre första som kändes som relativt enkla så skulle det så klart ta stopp mot Tottenham. Laget ville annorlunda och vände 0-1 underläge till seger.

Manchester United har inte imponerat i inledningen och lever fortfarande mycket på sitt namn samt att de har både bra och namnkunniga spelare. Men Mourinho får inte ut något speciellt av laget och det är väl bara en tidsfråga innan mannen inte är kvar i klubben längre.

Nu blev det förvisso seger med 2-0 borta mot Burnley men med facit i hand tycker jag inte det är lika imponerande som i normalfallet. Burnley var i usel form och kombinerade ligan med Europa League och även om det skiftades spelare så fick de inte med sig resultaten. I det läget kan vi inte höja upp United.

Att de sen tidigare förlorat med 3-0 hemma mot Tottenham (trots bra spel i första halvlek) samt vek ner sig borta mot Brighton med 3-2 är inget som talar för att de ska vara stora favoriter här. I premiären vann de dock med 2-1 hemma mot Leicester men hur bra är det egentligen? Jag vill se klart mer av United innan jag gör de till favoriter här som ska segra över 50% av gångerna. Nej säger jag.

Då blir andra sidan klart mer intressant och ett lag i form med självförtroende och mängder med energi stoppas inte så enkelt. Största faran är väl speluppehållet på två veckor som kan ha satt lite grus i maskineriet men jag kan inte låta det väga in speciellt mycket här.

Valde länge mellan att spela +0.25 och +0.5 men då jag tror Watford segrar hyfsat ofta här tar jag hellre ett högre odds på det än att få en bättre vinst när det enbart blir oavgjort. Svårt att sia om exakt var gränsen för värde går här men oddset känns för högt och för att inte äventyra för mycket så gå inte lägre än 2.30 på spelet. Jag håller igen insatsen men känslan är att spelet är väl så bra ändå. BOL!
AmaerildeRimfrost är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td