Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-09-21, 15:00   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 121

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

2018-09-23 18:00 Eintracht Frankfurt - RB Leipzig (Bundesliga)


2018-09-23 18:00BundesligaEintracht Frankfurt vs RB Leipzig +0 FT 5 2.290

Eintracht Frankfurt +0 - RB Leipzig @ 2.29 (Pinnacle), insats 5 units (ca 2.5%)

I den tyska ligan har jag flaggat för varning på RB Leipzig som gjort det bra och godkänt sen de gick upp för två säsonger sen. En andraplats och en sjätteplats. Nu tror jag dock risken finns att de kan trilla ner än lite längre även om spelet var att de inte skulle komma topp fyra.

Borta mot Frankfurt kommer det bli tufft även om de är favoriter och det kan jag väl hålla med om. Men de blir större och större favoriter och oddsen har höjt flera snäpp på hemmalaget här. Då måste jag in och peta in några riksdaler helt enkelt. Öppnade på 2.95 den 3 september men är nu uppe i 3.14 efter att ha vänt ner några punkter från sin topp.

Jag väljer dock att spela asian handicap +0 för ett push på det oavgjorda då jag tror det sker klart oftare. Men när jag väger hur ofta lagen kommer vinna när vi räknar bort de oavgjorda så räcker det med 44% på hemmalaget här. Det här fixar de enligt mig klart närmare 50% men väljer att sätta lägsta odds på 2.14 vilket ger en brytpunkt på runt 47%. Håller dock ner insatsen likväl vilket går mot mina spelteorier så upp till sju units är inte fel att spela här. Men lägger inte de flesta spelen i tyska ligan och det är nog där felmarginalen beräknas.

Det som talar för spelet är att under de två säsonger Leipzig varit uppe i Bundesliga nu så har Frankfurt en seger och en oavgjord hemma. Frankfurt förlorade förra säsongen endast fem matcher hemma medan Leipzig förlorade sju matcher borta.

Leipzig har fått en sämre inledning än många trott och står bara på fyra poäng efter tre matcher och då fick man enbart oavgjort på hemmaplan mot nykomlingen Dusseldorf. Visserligen har Frankfurt endast en seger i inledningen men har mött Werder Bremen och Dortmund i de övriga två.

Bägge lagen "genrepade" med match i Europa League där det blev förlust för Leipzig hemma mot Salzburg med 3-2 medan Frankfurt hämtade hem tre poäng i Frankrike när Olympique Marseille besegrades med 2-1.

Hemmaplan och form talar för att gungbrädan är felaktigt inställd här. BOL!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td