Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-09-26, 15:41   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 121

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

2018-09-26 21:00 Napoli - Parma (Serie A)


2018-09-26 21:00Serie ANapoli vs Parma +2 FT 6 1.920
Unibet
Napoli - Parma +2 @ 1.92 (Unibet), insats 6 units (ca 3%)

Här var jag länge inne på att spela med mindre handikapp då både +1.5 samt +1 var intressanta till 2.48 och 4.20 men jag vill ligga med lite marginal här och minimera variansen i just det här spelet.

Det här spelet bygger mycket på inledningen av serien och att Parma har riktigt positiv energi i sitt lag efter att ha skrällvunnit borta mot Inter med 1-0 som de sen följde upp med en 2-0 seger hemma mot Cagliari. Totalt har de tagit sju poäng i sina första fem matcher och förlusterna har varit med uddamålet och då har t ex Juventus redan stått på andra planhalvan. Bortamatch nu mot ett nästan lika bra lag men +2 är mycket med ett lag som har energi och flyt.

Napoli har inlett med fyra segrar på sina fem inledande matcher men det är endast i en av dessa som de vunnit med mer än ett mål, senast borta mot Torino som blev 3-1. Nu ska det dock sägas att de haft en väldigt tuff inledning och det är bara Juventus som saknas i stort sett av lagen som förväntas vara med i toppen. Turligt nog kommer Napoli att springa på Juventus redan till helgen, vilket borde göra att incitamentet att ta ut sig helt elimineras i den här matchen.

Att den sen i grunden skiljer mycket mellan lagen får vi helt enkelt försöka att inte väga in så mycket här. Inbördes möten är heller inget som bör vägas in här men för lite kuriosa tycker jag det är trevligt att nämna att de mötts 24 gånger och Napoli har inte besegrat Parma med fler än två mål en enda gång och endast i fyra möten har marginalen blivit två mål. Pray a little prayer att det fortsätter så idag!

Form, spelschema och magi är det som kommer vara fördelarna i det här spelet och hjälper inte det får vi hoppas på snedsparkar. Oddset har gått upp från 1.75 för någon dag sen men toppade på 1.97, men har nu börjat vända ner igen. Det får duga med sex units här trots att jag tror att en högre insats skulle kunna fungera lika bra. Spelbart ner till 1.82 menar jag dessutom. BOL!

Spela på Unibet och få Se bonus här

AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td