Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-09-26, 17:18   #1
 
Reg.datum: jan 2018
Inlägg: 186
Sharp$: 3545
Standard

2018-09-26 19:15 Hammarby - Elfsborg (Allsvenskan)


2018-09-26 19:15AllsvenskanHammarby vs Elfsborg UNDER U 3.0 FT 9 1.900
Bet365
Hammarby - Elfsborg U3.0 @1.90

-------------------------------------------------------------------------------------------

Hammarby bör ha tagit vara på läget när AIK föll mot Norrköping. Enklare sagt än gjort förstås - men på hemmaplan mot ett såpass formsvagt Sirius som man faktiskt var inför den matchen, och trots det tappade Hammarby poäng. Jag tror det var där all hopp dog. Därefter föll man mot ettan AIK i ett derby och då kändes allting klart. Eller?

Ska nog till mycket att Hammarby vänder på steken nu. AIK som visat sig vara såpass starka under hela året och endast förlorat en match lär knappast rada upp förluster och framförallt inte efter att man precis tog en derbyseger. Men Hammarby måste hur som helst gå för seger här då Europa-placeringen dessutom är ett hot. Både Malmö FF & Norrköping är heta och det kan lika väl bli så att Bajen tappar även där - ifall man inte skärper till sig nu mot slutet.

Kan Elfsborg stå emot på Tele2 Arena? Det tror jag definitivt. Framförallt det man visat upp den senaste månaden eller så. Det har väl inte varit felfritt på något vis men det har varit betydligt bättre än tidigare och Boråslaget har faktiskt inte förlorat en match på fem raka - med en cupmatch inräknad. Senast tog man dessutom en riktigt fin seger mot Örebro. Det trodde jag aldrig. Men boråsarna tog en tidig 1-0-ledning och stod emot resterande tid och vann till slut, med 1-0. Eller stod emot & stod emot var att ta i, då Örebro inte hade ett skvatt under hela matchen.

Ni minns kanske Elfsborgs enorma förlust-streak för några månader sedan. Det var samtidigt förluster man föll med precis - många gånger - och samtliga med siffror som 1-0, 2-0 max. Och sedan dess har boråsarna blivit allt bättre och numera är man i alla fall tre poäng ifrån strecket.

Fyra mål i matchen? Det tror jag knappast. Jag tror boråsarna håller nere siffrorna i den här matchen. Vid tre mål exakt får vi pengarna tillbaka. Under tre blir det vinst. Och vid fyra förlust.

Spela på Bet365 och få Se bonus här

Lukasoe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-26, 17:44   #2
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Förstår inte riktigt resonnemanget Edit: ah ok, själv har jag inte sett någon jättechans serverad även om det förvisso var runt 7% chans innan Siriusmötet...
Ett Derby är alltid på Liv och Död, så tror inte det påverkade annat än i media... och därför ser jag inte att toppidrottsmän ska ha SÅ stora problem att ladda om som saluförs på sina håll, men det där är tjusningen med fotboll, man kan tro att saker beror på både det ena och det andra men aldrig få veta säkert...

Vad har en guldstrid där Hammarby innan Derbyt hade mindre än 5% chans och nu i runda slängar har 1% (en på hundra) chans vinna Guld med saken att göra, varför fundera över det när dagens spel ska genomlysas?

(Faktafel på att mötet med Sirius skulle varit hemma.)


Under kan hursomhelst vara ett bra spel, 0-0 i senaste mötet kan tolkas så, lag som "känner" varandra osv, men det är rätt stor skillnad på topplag som AIK, Norrköping och, inte att glömma i det sammanhanget, Malmö (som kommit igång ordentligt efter en sämre start) (glömde Häcken) och Elfsborg, som iofs i ljusa stunder mycket väl kan vinna en match som denna.

Senast redigerad av ExtremtRik den 2018-09-26 klockan 18:02.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td