Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-09-29, 09:01   #1
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12129

Sportsbetting
Stats: 137 - 107 - 1
ROI: 115.12%
Vinstprocent: 56.15%

Standard

2018-09-29 21:30 Wake Forest Demon Deacons - Rice Owls (NCAA)


2018-09-29 21:30NCAAWake Forest Demon Deacons vs Rice Owls ÖVER Ö 65.5 p FT+OT 5 1.930

Jag väljer att spela Wake Forest och Rice över 65.5 poäng i kvällens NCAAF.

Wake Forest Demon Deacons är kvar hemma denna vecka efter att ha förlorat mot "the Irish" förra veckan. Wake Forest tar ikväll emot Rice Owls och är en tung favorit hemma. Demon Deacons är 1-2 på hemmaplan den här säsongen, men man har nu förlorat två matcher på raken. Wake Forest sparkade också sin defensiva koordinator efter förra veckans förlust som nu är ett litet bakslag för laget defensivt.

QB Sam Hartman kastade 110 yards utan touchdowns och interceptions under förlusten förra veckan. Hartman har 6 touchdowns denna säsongen med 5 interceptions. Running back Cade Carney hade 79 rushing yards förra veckan.

Rice Owls är kvar på bortaplan denna vecka efter att ha förlorat mot Southern Miss förra veckan. Rice Owls vann sin säsongpremiär men har förlorat tre matcher på raken sedan dess. Owls spelar sin tredje raka bortamatch på lördag och har blivit outscored 83-51 i sina sista två matcher. Rice har också varit rikitgt dåliga i non-conference games.

QB Shawn Stankavage kastade för 2 touchdowns och 2 interceptions förra veckan. Stankavage har 7 touchdowns denna säsongen med 4 interceptions.

Jag ser värde i överspelet mycket pga båda lagens riktigt dåliga defensiv. Wake Forest snittar på hemmaplan 37.33 poäng, medan man släpper till 39 poäng i snitt hemma. Rice snittar 25.50 poäng på bortaplan, medan man släpper till 41.50 poäng i snitt borta.

Båda lagen en har stora defensiva problem, och jag tror inte Wake Forest får till mycket defensiv effektivitet nu när deras defensive koordinator fått sparken. Jag tror att det kommer att ta sin tid att få ordning på spelet.

Vi har också en del trender som pekar mot en highscoring match här.

Owls är 4-0 över totalen de 4 senaste matcherna, och 4-0-1 över totalen de senaste 5 non-conference matcherna. Owls är 3-0-1 över totalen de senaste 4 matcherna i september, och 4-1-1 över totalen efter en ATS förlust. Owls är också 11-3 över totalen de senaste 14 på fieldturf, och 51-25-1 över totalen de senaste 77 bortamatcherna.

Wake Forest är 5-0 över totalen de 5 senaste efter en SU förlust och ATS förlust, och också 4-1 över totalen de 5 senaste matcherna. Wake Forest är också 4-1 över totalen de senaste 5 non-conference games, och 7-3 över totalen de senaste 10 hemmamatcherna.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td