Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-10-05, 00:29   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 121

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

2018-10-08 19:00 IK Frej - Jönkopings Södra (Superettan)


2018-10-08 19:00SuperettanIK Frej vs Jönkopings Södra +0 FT 7 1.880
Bet365
Frej +0 - Jönköping @ 1.88 (Bet365), insats 7 units (ca 3.5%)

Här lägger jag ett asian handicap spel +0 på Frej då jag hela säsongen tycker de spelat en bra fotboll i grunden. Att förlusterna har kommit är mycket det mentala men segern senast borta mot Landskrona med 4-3 kan enbart ha stärkt moralen, då matchen avgjordes väldigt sent med kvittering i 89e minuten och segermålet i fjärde övertidsminuten.

Tittar vi statistiskt så är dock Frej klart bättre hemma än generellt i serien. Nästan 65% av de 28 inspelade poängen är tagna hemma. Endast fyra förluster har det blivit och tre av dessa kom i slutet av april samt början av maj. Därefter har de uppe i Täby spelat åtta matcher och endast Halmstad har lyckats besegra dem. Det är alltså tre topplag som de förlorat mot och enda laget som skiljer sig är Varberg som också ligger i den nedre delen av tabellen.

I senast hemmamatchen blev det seger med 2-1 mot Örgryte och därefter mötte de Helsingborg borta och förlusten blev knapp, 1-0. Nu möter de ett lag som inte gjort mål i fyra raka bortamatcher och vi måste tillbaka till innan sommaruppehållet innan Jönköping spelade hem en trepoängare på bortaplan. Totalt har Jönköping gjort tio mål borta i sina tolv matcher.

Att då kliva in och spela med ah+0 känns väldigt stabilt och det får bli sju units även om jag tror en högre insats också kan vara helt korrekt här. I de matcher som inte slutar oavgjort här måste Frej vinna drygt 53%. Jag tror det är en bit över det. Deras hemmafacit talar sitt tydliga språk men mycket lutar åt en push här också. Säkert spelbar ner till 1.75 minst. BOL!

Spela på Bet365 och få Se bonus här

AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td