Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-10-07, 10:00   #1
 
Reg.datum: jan 2018
Inlägg: 186
Sharp$: 3545
Standard

2018-10-07 11:50 Kunlun Red Star - Avtomobilist Yekaterinburg (KHL)


2018-10-07 11:50KHLKunlun Red Star vs Avtomobilist Yekaterinburg 2 FT 10 1.800

Kunlun Red Star - Avtomobilist Yekaterinburg @1.80

-------------------------------------------------------------------------------------------

Avtomobilist Yekaterinburg, detta fantastiska succélag, är nu uppe i hela 14 raka segrar i säsongsinledningen av KHL och har samlat ihop till en målskillnad på 52-20. Det är verkligen en sinnessjuk start av ett lag som inte brukar vara något givet topplag.

Jakub Kovar briljerar i mål med 95,2% och det är många spelare som bidrar i offensiven. Vi har forwardsen Dan Sexton med 15 poäng, Nigel Dawes med 15, Stephane Da Costa 13, Anatoli Golyshev 12, Francis Pare 12, Ilya Krikunov 11 och backen Ivan Vishnevsky med 8 poäng på 9 matcher.

På söndagen möter man kinesiska Kunlun Red Star som har inlett med 5 vinster på 13 matcher, vilket får väl anses som fullt godkänt med tanke på lagets material. Lagets största stjärna är backen Ville Lajunen som har 9 poäng på de 13 inledande matcherna. På målvaktssidan har man två jämna målvakter i Ivan Nalimov och Alexander Lazushin som båda levererar runt ligasnittet på 91,5%.

Med tanke på Avtomobilist Yekaterinburg fantastiska spel just nu så tänker jag inte hoppa av detta segertåg. Vet inte hur många rekar de hjälp mig få i hamn hittills. Självklart vet jag att man kommer närmare en förlust för varje match som går. Men jag tycker korrekt odds i denna match ligger runt 1.55 med tanke på lagens ganska stora skillnad i kvalité.
Lukasoe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-07, 10:18   #2
 
Reg.datum: jan 2018
Inlägg: 1
Sharp$: 54
Standard

Tänker som du men kör Yekaterinburg vinst och Ö3. 5 mål i matchen.
Andi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td