Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-10-16, 17:22   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

2018-10-20 16:00 Brentford - Bristol City (Championship)


2018-10-20 16:00ChampionshipBrentford vs Bristol City 1 FT 6 1.790

Brentford - Bristol City @ 1.79 (Pinnacle), insats 6 units (ca 3%)

Brentford inledde strålande med fyra raka segrar och en målskillnad på 11-2 och de är normalt starka hemma med hela 41 gjorda mål förra säsongen med tolv segrar på sina tjugotre hemmamatcher. De två senaste hemmamatcherna har slutat 2-2 och 1-1 bara mot mediokra Birmingham och Reading.

Vilan på två veckor tror jag kan ha hjälpt laget att åter sätta kurs mot segrar då det såg lite risigt ut rent formmässigt med fem raka matcher utan seger, där förvisso det enbart blivit en förlust. Nu möter man ett Bristol City som också har fem raka utan seger, men dessförinnan lyckades med fyra trepoängare i rad efter den halvtröga starten med endast två poäng på de tre inledande.

Brentford tippade femma i tabellen men tveklöst ett lag som kommer slåss om en direktplats dessutom. Bristol City tippade på under halvan även om en högre placering där. Inbördes har Brentford sex segrar på de åtta senaste mötena och ingen förlust. Ny match nu men det är mer kvalité i hemmalaget och jag tycker faktiskt 1.79 känns klart bra att spela på en rak etta här.

Med lite bättre formbesked hade insatsen varit högre men nu räcker det med sex units och oddset har en brytpunkt på knappa 56% medan jag tycker sanningen borde ligga närmare 60% och jag rekommenderar spel till över 1.70 i odds här. BOL!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
perry (+1)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-17, 17:24   #2
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4063

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Värt att veta är att Brentfords populäre tränare Dean Smith har lämnat under uppehållet och kritat på för aston villa. Assisterande coachen Thomas Frank tar över och det återstår att se vad reaktionen blir.

Lycka till med spelet!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+2)
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td