Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-10-16, 18:42   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

2018-10-23 19:00 Helsingborgs IF - Halmstads BK (Superettan)


2018-10-23 19:00SuperettanHelsingborgs IF vs Halmstads BK ÖVER Ö 2.5 FT 5 1.760
Unibet
Helsingborg - Halmstad Ö2.5 @ 1.76 (Unibet), insats 5 units (ca 2.5%)

När den här matchen spelas kan Helsingborg vara klara för Allsvenskan och det tror jag kan påverka lite hur laget kommer spela mer avslappnat. Visserligen vill de även vinna serien men det kan vara både på gott och ont hur pass mycket det kan släppa från deras axlar att leva upp till målet att åter ta sig in i finrummet.

Halmstad hade en fin svit med tretton poäng på fem matcher innan det i de två senaste slutade med förlust och totalt sex insläppta mål. Detta mot Norrby och Värnamo som ligger klart längre ner i serien. Uppehållet i serien efter det kan ha viss påverkan inför det här mötet till ett underspels fördel. Men Helsingborg är enormt starka hemma med elva raka segrar, samtidigt som Halmstad gjort mål i tio av sina tretton bortamatcher.

Faran här ligger väl dock i att Helsingborg släpper in extremt få mål på Olympia, endast sex stycken hittills vilket ger ett snitt på 0.46 per match. Helsingborgs totala hemmasnitt ligger dock på 2.46 mål medan Halmstads bortasnitt ligger på hela 3.30 per match. Framför allt snittar Halmstad 1.84 mål framåt per bortamatch.

Mycket av spelet ligger i att Halmstad hjälper till med målskyttet här men tror även det kan sluta 3-0, 4-0 eller 4-1. Egentligen borde man chansa på en lina på 4.5 istället då det finns en del som talar för att det kan dra iväg rejält här, allt beroende på hur Eskilstuna mot Falkenberg slutar också. Skulle det sen sluta 1-0 som i Helsingborgs två senaste hemmamatcher så rycker vi på axlarna, men de matcherna har innehållit två lag som först och främst inte velat förlora.

Brytpunkten med den här spelet ligger på 56.8% och jag vill ha det till närmare 60% istället och det betyder att det är spelbart ner till 1.67 ungefär. Med lite marginal säger jag 1.70 jämnt, vilket är 58.8%. Jag nöjer mig dock med fem units enbart pga uppehållet i serien. BOL!

Spela på Unibet och få Se bonus här

AmaerildeRimfrost är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td