Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-10-29, 08:06   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

2018-10-29 19:00 FC Midtjylland - Brøndby (Danska Superligan)


2018-10-29 19:00Danska SuperliganFC Midtjylland vs Brøndby Ö 1 FT 6 1.621

Midtjylland - Bröndby Ö 1 @ 1.621 (Pinnacle), insats 6 units (ca 3%)

Här spelar jag att Bröndby ska göra fler än ett mål i matchen. Jag tror dock det kommer bli push ett antal gånger men i jämförelse med hur ofta de går mållösa tycker jag 1.62 i odds känns fint. Nu ligger brytpunkten på 61.7% vilket så klart är högt men det är trots allt Bröndby vi pratar om.

Midtjylland är ett av Danmarks bästa lag och vid seger ikväll så tar de över ledningen från FC Köpenhamn på målskillnad. Bröndby har halkat efter lite och har 13 poäng upp till täten men nu gäller det främst att göra mål för vårt spel.

Inbördes de två senaste säsongerna (plus en match den här säsongen) har de totalt mötts elva gånger och av dessa har Bröndby gjort två mål eller fler i nio stycken. Nästan i 82% av matcherna alltså. En match har de gått mållösa och i en segrade de med 1-0 bara. Ifall vi endast räknar med bortamatcherna så är det totalt fem stycken varav i fyra klarar de linan och i den femte var det just segern med 1-0.

Viktig match ikväll kan så klart påverka lite men bägge lagen besitter bra offensiva kvalitéer så målproduktionen ska nog komma igång. Skulle det sen vara en av dessa matcher där utfallet blir fel så är det inte mer med det.

Jag vill också nämna att Bröndby gjort mål i 21 raka bortamatcher i den inhemska ligan. Med övriga matcher blir det 30 raka (även om en var efter förlängning).

Jag nämner även hur ofta Midtjylland släpper in mål. Förra säsongen och den här medräknat har de haft 25 hemmamatcher i ligan varav de släppt in minst ett mål i 17 av dessa. I fem har de släppt in två eller fler mål medan de hållit nollan i åtta stycken. Men då har de haft betydligt enklare motstånd i flertalet av dessa matcher.

Jag håller ner insatsen till sex units här och rekommenderar spel till 1.57 eller högre men jag har svårt att bestämma mig exakt då det pendlar en del samtidigt som jag påverkas av marknadens värdering. BOL!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td