Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-04-28, 16:31   #1
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12135

Sportsbetting
Stats: 142 - 113 - 1
ROI: 117.61%
Vinstprocent: 55.69%

Standard

2020-04-29 17:00 Parlay - över + 1 (Liga Cup)


2020-04-29 17:00Liga CupParlay vs över + 1 1 FT 10 1.820
10Bet
Jag spelar en dubbel från Vitryska cupen på onsdagen. Här utgår jag främst utifrån situationen lagen befinner sig i efter första matchen i semi-finalerna.

Fotboll, Vitryssland
Shaktyor Soligorsk - Dinamo Brest: över 1.5 mål
Odds: 1.38 (Coolbet) 29.4 kl 17:00

Bate Borisov - Slavia Mozyr: Bate att vinna
Odds: 1.32 (Coolbet) kl 19:00

Totalt odds: 1.82



Läget i matchen mellan Shaktyor och Dinamo Brest är 2-0 till Dinamo. Det betyder att Shaktyor måste gå för minst två mål här för att ta detta till övertid. Jag tror att Shaktyor kommer att pressa hårt framåt här, men det kan samtidigt leda till luckor bakåt och kontringslägen för Brest.

Två mål tycker jag man borde få till här med tanke på denna situation, och inbördes har man också passerat 1.5 mål i 4 av de 5 senaste mötena.


Läget i matchen mellan Bate och Slavia Mozyr är 1-0 till Slavia Mozyr. Detta betyder att Bate måste vinna denna matchen för att ta sig vidare. Bate är det klart bättre laget, och speciellt på hemmaplan tycker jag man skall klara av ett sämre Slavia, som ligger på 13:de plats i ligan. Bate ligger på 4:de plats.

Hemmaplan har också varit viktig i denna matchup då hemmalaget vunnit 4 av de 5 senaste matcherna.

Spela på 10Bet och få Se bonus här

maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td