Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-04-29, 22:14   #1
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12127

Sportsbetting
Stats: 133 - 101 - 1
ROI: 114.60%
Vinstprocent: 56.84%

Standard

2020-04-30 11:00 Yulon Dinos - Taiwan Beer (Super Basketball League)


2020-04-30 11:00Super Basketball LeagueYulon Dinos vs Taiwan Beer TAIWAN BEER QUARTER 1 1Q 10 1.780
Unibet
Spel 30.4

Spelar ett spel också imorgon, ett basketspel från Taiwan.

Basket, Taiwan (Super Basketball League)
Yulon Dinos - Taiwan Beer: Taiwan Beer att vinna quarter 1
Odds: 1.78 (Unibet) kl 11:00


Jag väljer här att spela Taiwan Beer att vinna quarter 1. Yulon leder denna serie med 3-2 och det är kniven mot strupen här för Taiwan Beer. Man behöver en bra start på denna match här.

Jag tittade lite på trender i quarter 1 enligt de 10 senaste matcherna för båda lagen. Taiwan Beer går ofta hårt ut i inledningen av matcherna, och man har vunnit quarter 1 hela 7 av sina 10 senaste matcher.

Yulon har inte samma resultat. Man har endast vunnit quarter 1 i 4 av sina 10 senaste matcher. Taiwan Beer är favoriter att vinna serien och senast blev man tilltvålade med 81-99. Man är mycket bättre än så, och jag tror att man kommer komma koncentrerade och beredda till denna match redan från start.

Spela på Unibet och få Se bonus här

maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td