Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-09-12, 14:28   #1
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fsport


Ramlade över fsport.net Nån som provat? Verkar inte som jag kunde se nåt utbud utan att regga mig.

Varför kommer inte fantasyboomen till Sverige? Utbudet här är rätt kasst. Önskade att man kunde lira på draftkings från Sverige men det går inte...
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-13, 21:51   #2
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6009
Standard

Testade det ikväll. Sjukt roligt koncept tycker jag. Är ingen stor fantasyexpert egentligen men gillar detta koncept när man inte behöver hålla igång en halv/hel säsong.

Går ut på att du skapar ett lag med sju spelare, en målis, två försvarare, två mittfältare och två anfallare ur ett x antal matcher som är utvalda. Ikväll så kunde man tex välja spelare ur Spurs - Dortmund och Liverpool - Sevilla.
Sen kan man gå med i olika ligor där det är olika insatser och olika vinstplaner.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-13, 21:55   #3
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ja upplägget är väl som hos de stora fantasydrakarna, men det som är intressant är ju utbudet och hur många som spelar där.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-13, 22:06   #4
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6009
Standard

Den "tävlingen" som jag var med i idag var det 165 lag med i och prispotten var €1452. Insatsen var €10
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-13, 22:16   #5
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 118
Sharp$: 1077

Innebandy 2012/13
Stats: 21 - 17 - 2
ROI: 129.23%
Vinstprocent: 55.26%

Standard

BroderH - Varför reggae du dig inte och kollar utbudet själv? Verkligen inte drygt menat men du binder det ju inte till något.

T.ex i gårdagens CL-fantasy så hade de valt ut två matcher, om det var Barcelona - Juventus samt Roma - Atletico. Så fick du bygga ihop ditt bästa lag baserat på en 100 mille budget.

Varför jag inte spelar fantasy i vanlig fotboll är för att det främst inte är draft, det blir tråkigt när många har liknande lag, de bästa spelarna osv. Skulle vara kul med draft i vanlig fotboll!
Harletun är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-14, 06:10   #6
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Harletun Visa inlägg
BroderH - Varför reggae du dig inte och kollar utbudet själv? Verkligen inte drygt menat men du binder det ju inte till något
Jag vet, men jag har inte haft tid. Gick fortare att fråga här

Fantasy Premier League körde en draftvariant i år. Dock svårare än t ex NFL då skillnaden i spelarna är för stor och det finns färre spelare att välja på.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-14, 07:07   #7
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

The gambling cabin på twitch har ett samarbete med Christer Johansson som ligget bakom Fsport. Dom har pratat mycket om det där och även spelat redan omgångar.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td