Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-12, 07:27   #1
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Dagens tips! [För att komma till senast olästa inlägg direkt]




Dem flesta vet säkert redan om detta, men för dem som inte vet om det är detta guld värt. Enjoy!
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
anth (+5), crazydutchie (+5), nausea (+5)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-12, 07:47   #2
 
Majos avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 612
Sharp$: 1016


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bra tips Boone, jag tar mig friheten att posta in mitt filter-tips som jag skrev om i Offtopic-sektionen för ett tag sedan.

*****************************

Många av er har säkert något liknande som bokmärke:

Kod:
sharps.se/forums/search.php?do=getnew
vilket ger en alla trådar där det finns nya inlägg.

Jag då som t.ex. är ointresserad av Ishockey samt Trav & Galopp sorterar bort dem såhär:

Kod:
sharps.se/forums/search.php?do=getnew&exclude=10,20
10 resp 20 är de två subforumens id.

För att se andra subforums id, ställ dig på sharps.se/forums/
och tryck Ctrl+U (i firefox och chrome) eller högerklicka och välj "Visa källa" (Internet Explorer).

Sök sedan med Ctrl+F efter "forumids" så ser du vad de olika subforumen har för id.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boone (+15), NiLu (+10), Stekel (+20)
Majo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td