Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-02-06, 08:47   #1
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 9
Sharp$: 739
Standard

Exclude I filter?


Har sökt men hittar inget om hur filter funkar exakt

Jag har skapat 12 filter just nu men skulle behöva en form av exclude i t.ex rek namn.
Dvs "alla utom".

Vet att ni har ngt med *NAMN* för o inkludera alla som innehåller ordet, men skulle va soft det fanns det jag nämner.
Antar nästan att det finns redan bara att jag inte hittar vad man skall skriva :P

mvh
Rupen
Rupenbritz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-06, 10:30   #2
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rupenbritz Visa inlägg
Har sökt men hittar inget om hur filter funkar exakt

Jag har skapat 12 filter just nu men skulle behöva en form av exclude i t.ex rek namn.
Dvs "alla utom".

Vet att ni har ngt med *NAMN* för o inkludera alla som innehåller ordet, men skulle va soft det fanns det jag nämner.
Antar nästan att det finns redan bara att jag inte hittar vad man skall skriva :P

mvh
Rupen
Negationer görs med ! , dvs. Allt utom hemmavinst, så fyller du i !1 i rätt ruta.

Rekares namn kan du skriva !Emanresu eller !Eman* så skulle du slippa se om du har några med mitt namn som rekare.
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-14, 14:51   #3
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 9
Sharp$: 739
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emanresu Visa inlägg
Negationer görs med ! , dvs. Allt utom hemmavinst, så fyller du i !1 i rätt ruta.

Rekares namn kan du skriva !Emanresu eller !Eman* så skulle du slippa se om du har några med mitt namn som rekare.
Tackar!!

Vart finns det dokumentation om detta?
Rupenbritz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-14, 20:50   #4
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rupenbritz Visa inlägg
Tackar!!

Vart finns det dokumentation om detta?
Tror inte det finns någon dokumentation.. Jag listade ut det genom att ! nästan alltid är negation inom programmering och dylikt
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td