Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-06-05, 12:02   #1
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 1
Sharp$: 0
Standard

Vad betyder ML?


Vad betyder ML i spreadsheeten? att personen satsar på att laget skall vinna?
Glutt0 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-06-05, 12:06   #2
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Ja, läs spelskolan
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-06-05, 12:50   #3
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Citat:
Moneyline(1-2): Förkortas ML. Vem vinner? Tvåvägsspel dvs inget kryss inblandat (inklusive förlängning och ev straffar). Detta är vanligast i amerikanska sporter. Ex. Jag tror att La Lakers på hemmaplan vinner mot Cleveland cavs. Jag spelar La Lakers ML och vinner dem i ordenarie tid eller i förlängning så vinner jag. (Tänk på att amerikaner skriver gästerna först och hemmalaget sist, i detta fallet Cleveland Cavs – La Lakers eller Cleveland Cavs @(at, hos) La Lakers).
Snäll idag,

//låser
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."

Senast redigerad av Grovbenstomme den 2010-06-05 klockan 12:55.
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td