Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-16, 04:53   #91
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Jag skulle vilja att det finns en Legendary del för reks som ger över 5.00 i odds, alltså inte spelförslag utan klockrena Reks som är sjukt bra. Som ett sorts arkiv.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-16, 09:15   #92
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Jag skulle vilja att det finns en Legendary del för reks som ger över 5.00 i odds, alltså inte spelförslag utan klockrena Reks som är sjukt bra. Som ett sorts arkiv.
En Rek Hall of Fame?
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-16, 09:19   #93
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
En Rek Hall of Fame?
Jao
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-16, 12:39   #94
 
Akilless avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 93
Sharp$: 287
Standard

Jag efterlyser fler moderatorer, eller effektivare. Vill inte dra upp samma tjafs om trådnamnen. Men när många av trådarna heter saker i stil med "dagens bästa fotbollsodds" eller "Min nhl debut kolla här", så drar det tyvärr ner standarden och det blir svårt att läsa rekar för de som ryggar. Bara en liten sak som "stör".
Akilles är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-16, 12:47   #95
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Akilles Visa inlägg
Jag efterlyser fler moderatorer, eller effektivare. Vill inte dra upp samma tjafs om trådnamnen. Men när många av trådarna heter saker i stil med "dagens bästa fotbollsodds" eller "Min nhl debut kolla här", så drar det tyvärr ner standarden och det blir svårt att läsa rekar för de som ryggar. Bara en liten sak som "stör".
Det kommer bli en förbättring på den fronten, give it some time.
Flera klagar på vissa trådar men ingen rapporterar inläggen, försök rapportera inlägg nästa gång.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-16, 13:07   #96
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 674
Sharp$: 43
Standard

Går det att begränsa antal inlägg eller antal trådar man får skapa per person per dag på något sätt?
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-16, 13:27   #97
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 11433 Visa inlägg
Går det att begränsa antal inlägg eller antal trådar man får skapa per person per dag på något sätt?
Ja det går och en spärr finns redan inlagd för extremt utnyttjande.
Något speciellt du tänkte på?
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-17, 01:49   #98
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 0
Standard

Verkar som att det är på gång, och ja, jag är jvligt tjatig, men fortfarande väldigt envis.

kan ni inte ÅTMINSTONE tvinga folk att lägga datum och spelstopp FÖRST på sina rekar?

KHL-DAX?! Kom igen.......
Furre är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-17, 02:32   #99
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Furre Visa inlägg
Verkar som att det är på gång, och ja, jag är jvligt tjatig, men fortfarande väldigt envis.

kan ni inte ÅTMINSTONE tvinga folk att lägga datum och spelstopp FÖRST på sina rekar?

KHL-DAX?! Kom igen.......
Skulle du inte lämna forumet?
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-17, 05:39   #100
 
PumaDessan91s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Gnällbältet
Inlägg: 190
Sharp$: 0
Standard

Väldigt bra tråd!

Mycket bra där man kan diskutera fram lite förbättringar på sidan, och betalservice-delen är underbar!

Kanske lägger in mina kommande betalrekar där nångång då o då, vem vet?

Men över till topic.

Ser att många redan har klagat lite på oordningen i "Dagens Rekar"...

Vet överhuvudtaget inte alls om det är fysiskt möjligt, men skulle de kunna gå att man kan se ENDAST ett fåtals personers rekar, tex 5 st som man väljer ut själv så man bara ser deras rekar, och ingen annans?

Och om de nu också skulle kunna vara fysiskt möjligt, skulle man kunna skapa så att mankan prenumerera på vissa rekar, genom att få mejl-utskick så fort en viss "Favorit"rekare har lagt en ny rek?

Snälla, mig inte nu
__________________
Spel: 16
Vinster: 9
Förluster: 7
Push: 0
Levande: 13
+/- : 1499:-
PumaDessan91 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-17, 13:20   #101
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PumaDessan91 Visa inlägg
Vet överhuvudtaget inte alls om det är fysiskt möjligt, men skulle de kunna gå att man kan se ENDAST ett fåtals personers rekar, tex 5 st som man väljer ut själv så man bara ser deras rekar, och ingen annans?

Och om de nu också skulle kunna vara fysiskt möjligt, skulle man kunna skapa så att mankan prenumerera på vissa rekar, genom att få mejl-utskick så fort en viss "Favorit"rekare har lagt en ny rek?
Har nämnt detta innan men det åkte i papperskorgen av all hast (tror jag) när han furre var här och skulle styra och ställa.

Sedan har jag för mig att jag läste att någon admin sa när vi snackade om mallar för hur man skriver topic att för få använde sig av att anmäla trådar.

Hittar inte anmälningsknappen eller menar ni att man ska göra det manuellt? Isf kanske en sådan knapp skulle vara aktuellt.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-17, 14:07   #102
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Har nämnt detta innan men det åkte i papperskorgen av all hast (tror jag) när han furre var här och skulle styra och ställa.

Sedan har jag för mig att jag läste att någon admin sa när vi snackade om mallar för hur man skriver topic att för få använde sig av att anmäla trådar.

Hittar inte anmälningsknappen eller menar ni att man ska göra det manuellt? Isf kanske en sådan knapp skulle vara aktuellt.
Du har ju en "rapportera inlägget"-knapp till vänster om inlägget.
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-17, 14:08   #103
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Har nämnt detta innan men det åkte i papperskorgen av all hast (tror jag) när han furre var här och skulle styra och ställa.

Sedan har jag för mig att jag läste att någon admin sa när vi snackade om mallar för hur man skriver topic att för få använde sig av att anmäla trådar.

Hittar inte anmälningsknappen eller menar ni att man ska göra det manuellt? Isf kanske en sådan knapp skulle vara aktuellt.
Knappen är en röd flagga som syns under personens användarnamn/avatar
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-17, 16:19   #104
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Knappen är en röd flagga som syns under personens användarnamn/avatar
Ah! Okej inte jättetydligt men borde kanske sett den. Skulle kunna vara text faktiskt.

Med tanke på det är med rekar att de görs på rätt sätt både rubrikmässigt och innehållsmässigt. Skulle det funka att ni gör som ni gör med dagböcker att ni måste syna första så de vet vad de håller på med innan de får börja reka fritt?

Det skulle ju göra att man undviker folk som bara kommer in och lägger in rek utan att läsa regler osv.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-17, 16:26   #105
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Ah! Okej inte jättetydligt men borde kanske sett den. Skulle kunna vara text faktiskt.

Med tanke på det är med rekar att de görs på rätt sätt både rubrikmässigt och innehållsmässigt. Skulle det funka att ni gör som ni gör med dagböcker att ni måste syna första så de vet vad de håller på med innan de får börja reka fritt?

Det skulle ju göra att man undviker folk som bara kommer in och lägger in rek utan att läsa regler osv.
Jag gillar den idén faktiskt. Att man måste få någon/några rekar godkända innan man får reka helt fritt.
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td