Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-20, 23:31   #1
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 194
Sharp$: 585

Blandade smågodis.
Stats: 284 - 321 - 5
ROI: 115.66%
Vinstprocent: 46.94%

Standard

Betting från grunden.


Tänkte börja med betting. Har lite beslutsvånda, vad gäller vilka bolag man ska börja med. Pinnacle+Betfair+Bet365 är rekommendationer jag fått från Live-Chatten. Mina största intressen vad gäller spel för övrigt är stryktips och V75 och Poker. SvS använder jag enbart till att spela stryktips. Unibet använder jag med mest för pokerns skull.

Jag reggade mig på denna sajten, för några dagar sedan, efter att ha surfat runt för att kolla upp hur man bäst kan placera sina spel, utan att för den skull riskera att förlora det mesta. Det är ganska drygt att få ett ordentligt grepp om hur det fungerar i praktiken, har jag märkt när jag följt diskussionerna i chatten. Man märker ganska snabbt att man är en gröngöling, vad gäller spelande på proffesionell nivå. (bet-trading?)

För att jag ska kunna komma igång på ett bra sätt, så skulle jag bli oerhört tacksam om jag kunde få några goda råd om vilket bolag som är bäst att börja med och hur man ska spela, för att åtnjuta eventuella bonusar och dylikt. Jag har förstått att det finns vissa hållhakar i avtalen med bolagen som gör att man inte kan åtnjuta full bonus eller missa den helt och hållet mm, mm.
Snittgurkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-20, 23:34   #2
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Jag tycker att du skall börja på Bet365, det är ett bra bolag som har det mesta + en rätt ok bonus.

Du kan ju titta närmare på bonustrading, men gör det senare när du har en känsla för hur allt funkar.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-20, 23:34   #3
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 11
Sharp$: 661
Standard

Det du kan börja med iaf om du inte läst den redan är spelskolan här på Sharps som du hittar här: https://www.sharps.se/forums/spelskolan
Lillens är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-21, 00:03   #4
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 194
Sharp$: 585

Blandade smågodis.
Stats: 284 - 321 - 5
ROI: 115.66%
Vinstprocent: 46.94%

Standard

Jo, det är mycket info på en å samma gång och ta in. Kikar väl in på bet365 lite senare.
På många poker-sajter kan man spela med låtsas-pengar för att lära sig hur spelen fungerar. Skulle funnits något liknande vad gäller bet-trading, känner jag.

Tack för svaren, Lillens och Lemasive.
Snittgurkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td