Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-27, 08:18   #1
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

"Refer a friend"


Jag är nyfiken på varför det inte finns någon officiell tråd för detta här på forumet där folk som ska regga sig på nya bettingsidor kan hojta för att bli rekryterade. Ibland får både den som blir rekryterad och den som rekryterar en bonus, vilket man annars missar, visserligen får ibland bara den som rekryterar en bonus. Men jag tycker inte att det är något konstigt att ens ställa upp på det - jag skulle kunna tänka mig att bli rekryterad bara för att folk på forumet skall få en bonus, vad förlorar jag på det?

Ett exempel är nu imorse. Jag tänkte regga mig på Centrebet och Victor Chandler för att lägga ett surebet. Frågade i chatten om någon vill rekrytera mig till Centrebet, vilket Avej ville. Det resulterade i att jag fick 50$ gratisspel och han fick 20$ gratisspel, småpengar för många andra här men why not?
Samtidigt fick jag ett 25£ gratisspel från Victor Chandler tack vare mitt surebet, och det finns en refer a friend-knapp på den sidan, så någon hade kunnat värva mig och fått 25£ i gratisspel.

Ber om ursäkt om tråd redan finns, skyller på att jag varit vaken i över ett dygn.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-27, 12:18   #2
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Vi har lite/minimal reklam på sidan för att inte kladda ned, tankar finns absolut att göra som SBR att göra det hela stilrent utan reklam mellan posterna på forat, men vi har låtit det vara tillsvidare.
Att detta nu tas upp av er användare ser vi absolut som något positivt att vi kan skapa en relation till bolagen med bra bonusar för våra medlemmar och som i sin tur genererar underhåll för sidan vilket är idagens läge nästintill obefintlig.

Men hur detta ska eller om det sker öht är något som tiden får berätta, men tills dess så tillåter vi inte öppen handel med refferal/affiliate deals (Står även i reglerna) då det helt klart blir en ekonomisk konflikt på våran mark.

Men vi lämnar tråden öppen så ni som användare kan diskutera detta vidare och komma med förslag och synpunkter.

__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td