Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-18, 07:18   #1
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 28
Sharp$: 1382
Standard

Minibugg och förbättringsförslag


Ingen stor bugg, men ändå ett fel:

På tråden https://www.sharps.se/forums/speldagb...units-trav-46/ står det att det finns 47 sidor, men när man klickar på 47 kommer man hela tiden till sidan 46. Har hänt ett par gånger på olika trådar.

Förbättringsförslag:
När man klickar på en forumtråd på förstasidan så kommer man till första olästa. Vilket är jättesmidigt. Detta saknar jag när man navigerar i forumlistan eller dagens inlägg. Klickar man på rubriken borde man komma till första olästa och för att komma till första sidan får man klicka på "1".

Edit: stavfel
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dillehal (+1), KP (+1)
pekna är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-18, 08:56   #2
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Det röstar jag också för. Låt en komma till det första olästa inlägget när man klickar på trådar från "Nya inlägg"-funktionen.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-18, 09:02   #3
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Ang "På tråden Badass Travgnägg - Från 100->1000 Units (Trav) står det att det finns 47 sidor, men när man klickar på 47 kommer man hela tiden till sidan 46. Har hänt ett par gånger på olika trådar." beror det på att vissa inlägg är mjukraderade. Dvs bara gjorda osynliga från andra. Detta kan bero på OT, gnäll, regelbrott osv. Endast vi moderatorer kan se dessa inlägg och därför diffar antalet sidor. Inläggen har kvar sina postnr och kan återställas/visas. Är en bugg i forumets programvara som jag inte tror kan bli löst så enkelt.
Hade regelbrott/ot etc hårdraderats hade sidorna stämt men då kan vi inte gå tillbaka och se vad som har skett ifall någon skulle klaga på modereringen.

Ang andra punkten håller jag med dig också.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-30, 16:25   #4
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
[22:27:58] [mars^] e det inte att klicka på gröna pilen neråt
[22:28:20] [mars^]
[22:28:27] [mars^] klickar man på den kommer man till första olästa?
Dumstrut på, även om det var otydligt.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-16, 23:30   #5
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 20
Sharp$: 58

LEKSTUGA
Stats: 11 - 10 - 0
ROI: 107.31%
Vinstprocent: 52.38%

Standard

Hej,

Helt färsk på denna sida och kommer dammsuga den för att lära mig om livebetting! (Bettade precis 13kr via Unibet på att Godoy Cruz sätter första målet mot Olimpo - lär förlora de kronorna..)

Ville inte starta en ny tråd och detta var det närmaste jag kom en "Mini buggar/nåt"-tråd utan sökfunktionen. Rappa gärna loss med pekpinnen om jag är ute och cyklar.

Aktiveringsmailet innehåller ett stavfel, inget allvarligt men ändock anmärkningsvärt.

"Åtgärder för att aktviera medlemsskap på Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips!"

Det var väl allt från mig för denna gång - ska riva loss med min Ultra silencer så länge:


e: såg nu att det fanns en "Allmänna tekniska frågor"-tråd.. skyller på en lång arbetsvecka.
Snyggt första intryck man inger.

Senast redigerad av koffe den 2011-09-16 klockan 23:46. Anledning: tröttmössa.
koffe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td