Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-03, 03:52   #1
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

2011-12-03 Rabotnicki - 11 Oktomvri (First League)



Datum: 2011-12-03
Tid: 13:00
Sport: Fotboll
Land: Makedonien
Liga: First League
Match: Rabotnicki - 11 Oktomvri
Period: ft

Spel: X2
Insats: Låg
Odds: 2.45
Bolag: Bwin

Motivering:
Tillgången på information i en liga som den makedonska är knapphändig och jag ska säga att detta baseras bara på statistik - därför bär insatserna hållas nere.

Bottenmöte i makedonska First League alltså mellan Rabotnicki från huvudstaden Skopje och 11 Oktomvri från Prilep.

Vi börjar med att titta till Rabotnicki:
Placerade på en tiondeplats i ligan (av tolv) är den forna storklubben (3 gånger makedonska mästare) långt från sin storhetstid. Placeringen innebär faktiskt kval för att hålla sig kvar i ligan om man fortsätter på detta viset.

Man har 8 (!) raka förluster i ligan och senast man plockade poäng var den 17 september när man kryssade mot bottenkollegan Teteks. Visserligen har man en cupseger insprängd mellan dessa åtta raka förluster men den kom också mot en bottenkollega - Napredok.

Denna säsong är man 3-2-3 på hemmaplan men på senare tid har det alltså gått en del grus i maskineriet. Utan att ha information om det så kan jag tänka mig att det inte är någon vidare balans i laget.

Över till motståndarna:
Ligger visserligen sist i ligan med enbart 9 poäng på 16 spelade matcher. På åtta bortamatcher har man än så länge ingen vinst utan bara fått med sig oavgjort två gånger - varav den ena kom nyligen mot tabelltvåan Metalurg.

Det som jag tycker talar för 11 Oktomvri är att man på de fem senaste gått 1-2-2 och är inne i något som kan kallas för en form. Man har nyligen kryssat mot tabelltrean Shkendija och vinsten kom mot bottenkollegan Turnovo.

Konklusion:
11 Oktomvri har absolut chansen att nå minst oavgjort här. Är Blagoja Geshoski (9 mål på 15 matcher) på målhumör kan han kanske till och med leda laget till en seger. Rabotnicki är helt under isen och får kriga för sin upprättelse!
Håll insatserna nere men jag tycker det är värt ett spel till 2.45 på x2. För den som vill så finns Dnb till runt 4 gånger pengarna (WillHill och Betsson). Den raka tvåan kan spelas till 6.50.

Senast redigerad av dellgren den 2011-12-03 klockan 03:55.
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-03, 10:00   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 197
Sharp$: 567
Standard

Jag vill varna Er mina spelkollegor att spela på den makedonska ligan då det är rätt vanligt med uppgjorda matcher. Jag säger inte att just den här matchen är uppgjord men har tidigare spelat på just "10 oktober-laget" när dem spelar hemma mot storfavoriter och tar poäng till höga odds. Det är alltså matcher jag har blivit tipsade om av mina kontakter från just Makedonien och dem var alltså uppgjorda och jag kunde spela på rätt resultat (1X2). Gör som "rekaren" och följ hans råd, nämligen att hålla insatserna nere om Ni bestämmer Er att spela den här matchen.
Dompa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-03, 10:12   #3
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Helt rätt Dompa! Men om denna match ska vara uppgjord så bör det vara till 11 Oktomvris fördel. 1.50 på Rabotnicki är ju inget att bli rik på

Men bra du skriver det Dompa.
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-03, 10:36   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 197
Sharp$: 567
Standard

Dellgren, glöm inte spelvarianterna är oändliga då det går att spela ht/ft, resultat, hcp etc. för att nämna några riktiga högoddsvarianter När det gäller att fuska så är det bara fantasin som sätter gränserna...

by the way...grymt jobbat av dig att hitta intressanta spel från fotbollens bakgårdar
Dompa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-05, 09:25   #5
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

3-1 till Rabotnicki förresten. Som vi säger på skånska: "ente möed å ha".
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+5)
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td