Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-25, 22:15   #1
 
Fakes avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 404
Sharp$: 5126

Regnskap
Stats: 224 - 201 - 27
ROI: 102.42%
Vinstprocent: 52.71%

Standard

2011-12-26 Huddersfield - Chesterfield (Npower League One)



Datum: 2011-12-26
Tid: 16:00
Sport: Fotboll
Land: England
Liga: Npower League One
Match: Huddersfield - Chesterfield
Period: ft

Spel: Huddersfield -1.5
Insats: 5.00
Odds: 2.090
Bolag: Pinnacle

Motivering:
Huddersfield startet sesongen bra men har rotet det til for seg selv i det siste. Nå skal de møte bunnlaget Chesterfield i en viktig kamp hvor de trenger alle poengene om ikke det skal bli en liten luke til direkte opprykk. Huddersfield satser som de fleste vet mot opprykk i år og det bor mye i dette laget, men de sliter litt med stabiliteten. De er et solid hjemmelag og har 6-3-1 denne sesongen, mens Chesterfield har 1-1-8 på bortebane hvor de har sluppet inn mest mål av alle lagene.Huddersfield forsterket også med tankspissen Joe Parkin på lån for litt siden, så laget er godt dekket på angrepsplass hvor de fra før har kanskje ligaens beste spisspar i Lee Novak og spesielt Jordan Rhodes.

Til kampen mot Chesterfield vil kaptein Peter Clarke, så det er ventet at Antony Kay danner stopperpar med Alex Bruce som er på lån fra Leeds. Stopper Jamie McCombe har også blitt kalt tilbake fra lån, mens Damien Johnson fortsatt er ute. Gregor Robertson og Jimmy Juan vil muligens være med for Chesterfield. Robertson har vært skadet siden April, mens Juan ble hentet inn nylig etter å ha vært uten klubb siden sommern. Spissveteran Jack Lester er suspendert i tre kamper for Chesterfield.

Jeg tror Huddersfield vil reise seg mot Chesterfield etter en svak periode i det siste. Det er ganske stor forskjell på disse lagene om man ser spiller for spiller og jeg har hele tiden har troen på at Huddersfield kan rykke opp denne sesongen etter at de beholdt sine beste spillere fra i fjor og fikk inn et par nye. På hjemmebane er laget meget solide og når de nå møter ligaens dårligste bortelag som har sluppet inn 26 mål på 10 bortekamper så tror jeg laget vinner med minst 2 mål. Jeg setter 5 units på Huddersfield -1.5 @ Pinnacle til 2.09 i odds!


Lykke til om du følger!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
pepphe (+1)
Fake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-26, 14:51   #2
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 719
Sharp$: 5947
Standard

Följande två singlar spelas:

Huddersfield gör fler än 2.5 mål 2.50@Bet365
Jordan Rhodes gör minst två mål 4.00@Bet365

Jordan Rhodes (17/17 ligamål) gjorde samtliga mål i 4-4-matchen mot topplaget Sheffield Wednesday. Laget måste gå för vinst mot jumbon Chesterfield som alltid spelar en öppen fotboll under coach John Sheridan. Chesterfield har släppt in tre eller fler mål i sex av sina bortamatcher.

Singlarna spelas med medelinsatser. Spelstopp 16.00.

Senast redigerad av soulman den 2011-12-26 klockan 14:54.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-18, 16:24   #3
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1
Sharp$: 998
Standard

long time no see


Trenger å få tak i deg, Fake! send meg mailen din på pm om du ser dette!
graaap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td