Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-04, 12:40   #1
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 719
Sharp$: 5947
Standard

Dagens fotboll 4 januari


Följande singel spelas i UAE League (Förenade Arabemiraten):

Emirates Club-Al Nasr 2 halvtid 2.15@Expekt

Ligajumbon Emirates Club (9 1 0 8 7-25 3) är nu uppe i åtta raka ligaförluster. På slutet har det blivit förluster mot topplagen Al Ain borta med 0-4 och Al Shabab hemma med 1-5. I båda matcherna har det varit underläge i halvtid. I laget finns egentligen bara en "stjärna" och det är Alhassane Keita (3/1 ligamål) men han är skadad. Truppen innehåller för övrigt inte några bra utländska spelare.

Al Nasr (5:a) har material för att kriga i toppen. På mittfältet finns klasspelare som mittfältarna Mark Bresciano (7/5 ligamål) och Léo Lima (9/3 ligamål) som båda visat målform på slutet. På topp finns ganske vasse brassen Careca (7/3 ligamål). Laget är obesegrat i de sex senaste ligamatcherna och i fyra av dessa har man också haft ledningen i halvtid och då mot på papperet bättre lag.

Singeln spelas med medelinsats. Spelstopp 13.55.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tompa87 (+5)

Senast redigerad av soulman den 2012-01-04 klockan 12:49.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-04, 14:29   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 30
Sharp$: 337
Standard

Ac Milan - PSG Första halvlek 2.85@Nordicbet

Vänskapsmatch därav låga insatser. Ser värde i 2.85 då Allegri sagt att han kommer ställa upp med två helt olika formationer vid de olika halvlekarna där toppformationen kommer starta.

Milan 1HT: Abbiati, Nesta, Thiago Silva, Antonini, De Sciglio, Aquilani, Van Bommel, Nocerino, Ibrahimovic, Robino och Pato.

Milan 2HT: Amelia, Zambrotta, Mexes, Bonera, Taiwo, Gattuso, Ambrosini, Valoti, Emanuelsson, El Shaarawy och Inzaghi.

PSG: Hoarau, Pastore, Jallet, Nene, Bodmer, Sissoko, Ceara, Bisevac, Sakho, Tiene och Sirigu.

Som ni kan se på Milans laguppställning så startar toppformationen i första HT och OM det kommer göras några mål av Milan så lär det endast kunna ske i första halvlek. Jag hoppas Zlatan & company är riktigt spelsugna efter uppehållet och förhoppningsvis lyckas stänka in några bollar i första HT.

Spelstopp 16.30

MVH
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tipsextra (+1)
Sassa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-04, 17:00   #3
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 719
Sharp$: 5947
Standard

Följande singel spelas i egyptiska Premier League:

Enppi-Smouha fler än 2.5 mål 2.10@Betway

Den egyptiska högstaligan är nu igång igen efter revolutionen. Både Enppi (14:e) och Smouha (17:e) har hunnit med två matcher efter detta uppehåll. Båda lagen har en vinst och en oavgjord i dessa sina två färskaste. Enppi har spelat fem hemmamatcher (5 1 3 1 13-13 6) i ligaspelet så här långt och samtliga fem har gått över 3.5 mål. Smouha har i sina två matcher efter uppehållet spelat 3-3 borta mot El Ettehad (9:a) samt vunnit med 2-1 hemma mot El Daklyeh (19:e). Enppi litar framförallt på inhemska spelare medan för Smouha är det viktigt att lagets afrikanska anfallare fungerar. Det här känns på förhand som en match som borde sluta med minst tre mål.

Singeln spelas med ganska hög insats. Spelstopp 18.15.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Halvari (+3)

Senast redigerad av soulman den 2012-01-04 klockan 17:10.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-04, 17:33   #4
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 719
Sharp$: 5947
Standard

Med "afrikanska anfallare" menar jag givetvis icke-egyptiska anfallare. Jag är trött och jäkligt förkyld
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-04, 18:51   #5
 
Bejvas avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 16
Sharp$: 701
Standard

Newcastle - Manchester United

Man Utd att hålla nollan 2.37@bet365

Förväntar mig ett mycket revanchsuget Manchester United idag, ett betydligt mer koncentrerat och noggrant lag än senast. Jag tror på ett betydligt tajtare försvarspel än senast. 7 utav de 8 senaste tävlingsmatcherna på bortaplan har man hållit nollan, i premier league så har man hållit nollan hela 66.7% av matcherna på bortaplan.


Man Utd att vinna utan att släppa in ett mål 2.75@bet365 tycker jag mig också finna värde i.
Bejva är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td