Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-12, 09:17   #1
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

2012-01-12 Ath Bilbao - Albacete (Spanish Cup)



Datum: 2012-01-12
Tid: 20:00
Sport: Fotboll
Land: Spanien
Liga: Spanish Cup
Match: Ath Bilbao - Albacete
Period: ft

Spel: Ath Bilbao -1.5
Insats: 4.00
Odds: 1.810
Bolag: Betsson

Motivering:
Dags för returmöte i spanska cupen. Första mötet slutade 0-0 och var en ganska tråkig och innehållslös match. Bilbao hade väldiga svårigheter att komma till bra och ordentliga avslut.

Bilbao satsar på cupen och kommer ställa en riktigt bra elva på planen. Dessutom har man fått en väldigt tacksam lottning vilket gör det än mer intressant för dem.

Albacete kommer med stor sannolikhet att, precis som i det första mötet, satsa på kontringar.

Bilbao är ett starkt hemmalag och enligt mig bör man ta en klar seger mot Segunda B laget, dock har de ställt till med problem i cupen för andra primera lag.

Ännu en faktor som jag tycker talar till Bilbaos fördel är att Llorente ska starta matchen. Han saknades i det senaste mötet och är väldigt viktig för Bilbaos anfallsspel.

Finns säkerligen högre odds på andra bolag men lägger in odds från de bolag jag använder mig av.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+3), puffra (+1)
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-12, 12:19   #2
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 22
Sharp$: 120
Standard

Oddset känns rätt och med tanke på att Llorente är tillbaka och att Bilbao är ett framgångsrikt cuplag så ryggar jag ditt spel.
maykii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td