Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-19, 15:34   #1
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 22
Sharp$: 120
Standard

Valencia vs Levante


Valencia vs Levante

Vad har ni för tips att komma med inför denna match?
Jag tänker själv på -1 handikapp för Valencia eftersom jag tror att Valencia kan lika gärna gå hela vägen till final samt att de vann över Levante bortaplan i ligan med 0-2 och då var faktiskt succé laget Levante i form.

Valencias tränare har själv deklarerat om att denna cup är något han och sitt lag prioriterar.
Goda nyheter för Valencia är att Soldado är tillbaka från sin avstängning och det innebär att han är utvilad och redo.

För mig känns det inte logisk att ett lag som Levante ska lyckas gå långt i två fronter. I ligan och i cupen har det gått bra men det har börjat stagnera för dem i ligan, men nu är det väl cupens tur att misslyckas?

Jag tror stenhårt på Valencia idag och att Levante åker på storstryk och därför satsar jag på Valencia handicap -1. Dock observera, detta är inte en REK.

Vad har ni för tankar inför matchen?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
madjedo (+5)

Senast redigerad av maykii den 2012-01-19 klockan 15:35.
maykii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-19, 18:04   #2
 
Persas avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 474
Sharp$: 3963

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Jag har hittat ett hörnspel som jag tror är bra, Valencia under 7.5 hörnor.

Generellt är Valencia är ett av de lag som skapar flest hörnor i spanien men det har gått lite knackigt den här säsongen. I dagsläget har de ett snitt på 6.1 (median på 5) på Mestalla.

Tittar vi på historiska resultat mellan dessa lag, har Valencia haft svårt att få många hörnor mot Levante. Båda lagen mötte varandra tre gånger förra året och Valencia fick som mest 5 hörnor.

Spelet finns till 1.8 @ Bet365.
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-20, 16:27   #3
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 78
Sharp$: 908
Standard

Stort HörnTack från ryggubbe!
keffok är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td