Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-12, 01:31   #1
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

2012-02-12 Istanbul BB - Ankaragucu (Turkish Super League)



Datum: 2012-02-12
Tid: 12:00
Sport: Fotboll
Land: Turkiet
Liga: Turkish Super League
Match: Istanbul BB - Ankaragucu
Period: ft

Spel: IBB håller nollan
Insats: 5.00
Odds: 1.830
Bolag: Unibet, Bet365

Motivering:
Ankaragücüs kräftgång i den turkiska ligan fortsätter. Det har nu gått 7 ligamatcher utan att man lyckats näta. Pga ekonomisk kris i klubben så är tio av spelarna i startelvan från b-laget. Den ende A-spelaren, Aydin Toscali, är dessutom just nu skadad. Så man mönstrar helt och hållet sitt b-lag inför bortamötet imorgon.

IBBs hemmaform är O-V-V-F-O-O, för tre matcher sedan slog man självaste Fenerbahce med 3-2. På tolv hemmamatcher har man släppt in tretton mål, det är på bortaplan försvaret har problem. Denna vecka har laget haft ligamatcher både i måndags (förlust borta mot tabellgrannen Eskiehirspor, 3-1) och i torsdags (kryss hemma mot Kardemir, 2-2). Pga veckans täta schema så håller jag mig ifrån handikapp lir utan väljer istället att sätta pengarna på att IBB håller nollan.

Saknas i IBB gör endast backen Zayatte som fick rött senast mot Kardemir, men jag tror inte detta utgör något problem då Ankaragücü har problem mot alla lag - skadedrabbade som fulltaliga - för närvarande!

5/5 units spelas på att Ankaragücüs måltorka fortsätter.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Donald (+5), Persa (+5), Jinx (+5)

Senast redigerad av Soap den 2012-02-12 klockan 01:32.
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td