Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-16, 10:42   #1
 
Abysss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 588
Sharp$: 318


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

16/2 20:30 Neath Athletic - Aberystwyth Town (Wales Premier League)


Idag spelas det två matcher i WPL. Den matchen jag är mest intresserad av just nu är Neath Athletic mot Aberystwyth Town.
Här har jag en tanke som jag tror kan gå vägen då båda dessa lag är lika bra på pappret.

20:30 Neath Athletic - Aberystwyth Town

Neath Athletic:
Neath är, efter The New Saints, det lag som inte förlorat på hemmaplan än. Man ligger på en 6:e plats med 37 poäng och 3 poäng efter dagens motståndare.
Man har totalt 10-7-4 och en målskillnad på 30-22. Hemma har man 5-4-0 och 17-10.
Trotts att man inte förlorat på hemmaplan så gör man inte så mycket mål som man kan tro att de gör. I snitt gör man 1.89 mål och släpper in 1.11 hemma på The Gnoll.
Neath snitt tid för första målet man gör är runt 30:13 och släpper in runt 43:31. Största vinsten för laget kom borta mot bottenlaget Porthmadog (1-4) och största förlusten även den borta mot Bangor City (3-1).
Lagets senaste 10 matcher ger formen 3-4-3, där ett av de oavgjorda matcherna är just mot dagens motstånd på bortaplan.

Aberystwyth Town:
Aberystwyth ligger på 4:e plats och bara 2 poäng efter Rhyl på 3:e platsen.
Totalt har man 12-4-7 och 33-31 i målskillnad. Borta har man 6-1-3 och 11-11.
På bortaplan snittar man 1.1 mål och släpper in lika många 1.1, första målet brukar man göra runt 44:33 och släpper in runt 40:06. Lagets största vinst var borta, mot laget som alla kan slå Caersws, med 0-4, och största förlusten, även den borta, mot tabell ledarna Llanelli med 4-0. Aberystwyth senaste 10 matcher ger 5-2-3.

Lagens form:
Neath Athletic:3-2-0
Aberystwyth Town: 2-0-3

Tidigare möten:
26-01-2010 Premier League Aberystwyth Town - Neath Athletic 1-1
19-12-2008 Premier League Neath Athletic - Aberystwyth Town 0-4
15-08-2008 Premier League Aberystwyth Town - Neath Athletic 6-2
05-04-2008 Premier League Aberystwyth Town - Neath Athletic 1-2
23-11-2007 Premier League Neath Athletic - Aberystwyth Town 2-2


Info:
Neath Athletic
Neath have the opportunity to leapfrog their visitors Aberystwyth when the two sides clash at the Gnoll this evening. The Eagles, buoyed by their 1-0 win at Caersws on Saturday, have not endured the best start to 2010, but they will be hoping that scraping the three points at Caersws last Saturday will be the turning point to kick-start their season and European challenge. Wales International forward Chris Llewellyn dropped the best hint for a recall with the winner, but Ian Hillier misses out again through suspension. Kristian James will face his former club at left-back for the Eagles.

Aberystwyth Town
Aber boss Alan Morgan is expected to name an unchanged team after their 2-1 home win over Port Talbot Town on Friday night, which means that the experienced Graham Evans and Christian Edwards may have to be content with a place on the bench again.

Spel:
Då är frågan va jag tror om denna match. Jag tror det blir kryss idag mellan dessa lag. Neaths hemma facit är mycket intressant då de inte lyckats förlora någon match än, medan Aberystwyth jakt på Europa spel bara ligger 3 poäng bort. Det är ett möte mellan två, på pappret, lika bra lag som kommer göra upp. Vinst för Neath och man går om Aberystwyth, och vinst för Aberystwyth gör att man går om Rhyl och tar Europa platsen. Tror inte någon av lagen kommer låta den andre göra det de är ute efter att göra och därför tycker jag att X spelet känns intressant. Tyvärr verkar NB inte vara så där jätte snabba som de brukar vara när det gäller att kasta upp oddsen på WPL, men oddset ligger runt 3.20-3.40 på flera andra spel siter och det tycker jag är spelvärt. Som sagt detta är ett X jag tror på men kan lika gärna bli 1:a eller 2:a, men jag kan inte låta X:et smita undan.

Neath Athletic - Aberystwyth Town X @ 3.30 (NB) 2u


LYCKA TILL!!!

Senast redigerad av Abyss den 2010-02-16 klockan 14:28.
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-16, 11:29   #2
 
alexybts avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 231
Sharp$: 431
Standard

Fin rek och grymt odds på x! Ryggat
alexybt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-16, 12:10   #3
 
mowglis avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 39
Sharp$: 126
Standard

Fin rek och även jag ryggar X här
mowgli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-16, 18:42   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 408
Sharp$: 794


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

ryggat
fiorentina är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-16, 19:14   #5
 
lassestefanzs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: piteå
Inlägg: 84
Sharp$: 190

lassestefanz
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

provar på denna, ryggad!
lassestefanz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-16, 21:06   #6
 
Abysss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 588
Sharp$: 318


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sorry för denna boys.

Vid 1-0 fick jag ett SMS om att Neath var det bättre laget i andra och att 1-1 hängde i luften. Sedan fick Neath stolpträff som Abe tog nytta av och gjorde 2-0 och då var 'Ketcupeffekten' igång.
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td