Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-04-22, 10:41   #1
 
Jensws avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Östersund
Inlägg: 623
Sharp$: 4689
Standard

2012-04-22 Galatasaray - Fenerbahce (Turkish Superleague Play-off)



Datum: 2012-04-22
Tid: 18:00
Sport: Fotboll
Land: Turkiet
Liga: Turkish Superleague Play-off
Match: Galatasaray - Fenerbahce
Period: ft

Spel: Galatasaray
Insats: 4.00
Odds: 2.100
Bolag:

Motivering:
Hemmalaget saknar:
Ingen, de har en stark trupp till dagens match.
Man får även tillbaka Çolak Mitt (25/3)

Bortalaget saknar:
Öztürk Mitt (6/0)
Belözoğlu Mitt (23/5)
Tveksamma till spel är även Stoch Mitt (28/10) och Bienvenu Forward (31/6)

Hemmalaget har raden 13-3-1 på hemmaplan denna säsong och vann mycket välförtjänt "grundligan".

Bortalaget är även de ett mycket bra lag, men de är starkare på hemmaplan än borta. Deras bortafacit är 6-5-6 denna säsong.

Inbördes så slutade årets första match lagen emellan med vinst för Galatasaray med 3-1 och den följdes sedan upp med 2-2 hos Fenerbahce.

Inför dagens match så är förutsättningar så att Galatasaray kan säkra ligavinsten vid seger då man har 5p försprång på Fenerbahce inför denna match.
Det är en ENORM rivalitet mellan klubbarna och matcherna brukar vara kaos-artade med många kort och mycket bråk.

Jag tycker att 2.10 är för högt på ett såpass hemmastarkt lag som Galatasaray, speciellt när de kan säkra ligan vid vinst.

Jag spelar 4/5 units på Raka ettan till 2.1 (finns på både 888sport och betfred samt 2.05 på de flesta "vanligare" bookies)


Jenswpicks @ twitter

Senast redigerad av Jensw den 2012-04-22 klockan 10:43.
Jensw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td