Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-04-28, 10:59   #1
 
Fakes avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 404
Sharp$: 5126

Regnskap
Stats: 224 - 201 - 27
ROI: 102.42%
Vinstprocent: 52.71%

Standard

2012-04-28 Strommen - Sandefjord (Norwegian Division 1)



Datum: 2012-04-28
Tid: 18:00
Sport: Fotboll
Land: Norge
Liga: Norwegian Division 1
Match: Strommen - Sandefjord
Period: ft

Spel: Sandefjord
Insats: 5.00
Odds: 2.400
Bolag: Expekt

Motivering:
Slenger også ut et spill fra Adeccoligaen hvor Strømmen skal møte Sandefjord til kamp. Strømmen startet med å tape 3-1 borte mot Bryne i serieåpningen for så å slå 4-2 på hjemmebane og Ham-Kam 3-2 på bortebane. Kampen mot Ham-Kam var ganske jevn men det var vertene fra Hamar som nok var det beste laget, men Strømmen kontret inn mål i 2.omgang og en straffe på overtid som sendte seieren ned til Strømmen. Strømmen skal visstnok være skadefrie til dagens kamp.

Sandefjord har hatt en tøff start på sesongen ettersom de har møtt to av de andre opprykksfavorittene og det endte med 1-2 tap hjemme mot Sarpsborg og 1-1 hjemme mot Start. I serieåpningen slo de Ham-Kam 3-2 på bortebane. Sandefjord har en god tropp denne sesongen og de har fått inn noen solide forstekninger i Cato Hansen(spiss/kant), Jo Sondre Aas(spiss) og Yaw Ihle Amankvah(stopper) og jeg regner med at de skal være med å kjempe helt i toppen denne sesongen. Ørjan Røyrane, Kenneth Dokken og Alexander Gabrielsen er ute med skader noe som svekker laget litt, men de viste sist mot Start at det er andre som kan komme inn å gjøre en god jobb.


Victor Demba Bindia kommer tilbake etter OL-kvalifiseringen noe som styrker laget og Cheikhou Dieng kan få sin første kamp for SF, etter at han denne uken omsider fikk arbeids- og oppholdstillatelse på plass.

Alt i alt er dette en kamp der jeg ser på Sandefjord som gode favoritter både når jeg ser på hvordan de har spilt og med tanke på at de har et langt bedre lag enn hva Strømmen har.


Lykke til om du følger!
Fake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-28, 18:51   #2
 
Fakes avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 404
Sharp$: 5126

Regnskap
Stats: 224 - 201 - 27
ROI: 102.42%
Vinstprocent: 52.71%

Standard

Kampen endte dessverre 1-1. Valgte visst feil kamper jeg la ut tips på ettersom alle de andre spillene gikk inn.
Fake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td