Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-13, 13:34   #1
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 49
Sharp$: 187

Memnonsdeg
Stats: 12 - 2 - 0
ROI: 142.00%
Vinstprocent: 85.71%

Standard

Fleetwood Town-Nottingham Forrest


Hola amigos!

Tänkte kolla med alla experter på sidan vad ni tycker om denna matchen? Utgång osv? Några tankar?
__________________
Om ni vill följa mig på twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Vid kontakt maila:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Spreadsheet:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Aut Vincere Aut Mori!
Memnon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-08-13, 13:37   #2
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 125
Sharp$: 341
Standard

Jag personligen är lite sugen på en dubbel med nottingham och sheffield wed till drygt 4 oddset. Hade varit trevligt att höra åsikter
apmongo är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-08-13, 18:33   #3
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 49
Sharp$: 187

Memnonsdeg
Stats: 12 - 2 - 0
ROI: 142.00%
Vinstprocent: 85.71%

Standard

Dålig fart på folket ikväll eller är det likadant varje dag?
__________________
Om ni vill följa mig på twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Vid kontakt maila:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Spreadsheet:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Aut Vincere Aut Mori!
Memnon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-08-13, 18:47   #4
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Memnon Visa inlägg
Dålig fart på folket ikväll eller är det likadant varje dag?
Ett litet tips, istället för att bara ställa en fråga till medlemmarna här, börja med att fylla ut trådens första inlägg med dina egna tankar för att på så sätt få fart på tråden från början. Då får man dessutom mer underlag helt från början till lite argumentationer osv.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-08-13, 19:35   #5
 
Grobarbns avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 1 213
Sharp$: 3392


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag spelar 1/[email protected].
Grobarbn är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-08-13, 19:58   #6
 
axelrooss avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: gbg
Inlägg: 118
Sharp$: 148

Svensk boll 2013
Stats: 29 - 38 - 5
ROI: 86.19%
Vinstprocent: 43.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Memnon Visa inlägg
Dålig fart på folket ikväll eller är det likadant varje dag?
Vem sitter rimligtvis på tankar och idéer om en match av denna kaliber?
axelroos är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-08-13, 21:21   #7
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Om ni berättar från början varför ni är sugna på spelet, för ni måste ju ha några tankar eftersom ni efterfrågar andras. Helt meningslöst att skapa en tråd för att fråga om en enskild match utan att ens skriva sin egen tankegång.
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pacman (+3)
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-08-13, 22:10   #8
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 49
Sharp$: 187

Memnonsdeg
Stats: 12 - 2 - 0
ROI: 142.00%
Vinstprocent: 85.71%

Standard

Meningslöst? Varför vill du veta mina tankar kring matchen? Om ngn nu har spelat på den så har man väl egna tankar! Eller? Trodde forum var till för att snacka om matcher? Jag la inte ut ngn rek.

Följer ni min tvitter så ser ni att mitt spel satt på matchen iaf god afton
__________________
Om ni vill följa mig på twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Vid kontakt maila:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Spreadsheet:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Aut Vincere Aut Mori!

Senast redigerad av Memnon den 2012-08-13 klockan 22:13.
Memnon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-08-13, 23:03   #9
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Memnon Visa inlägg
Meningslöst? Varför vill du veta mina tankar kring matchen? Om ngn nu har spelat på den så har man väl egna tankar! Eller? Trodde forum var till för att snacka om matcher? Jag la inte ut ngn rek.

Följer ni min tvitter så ser ni att mitt spel satt på matchen iaf god afton
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!

Senast redigerad av kingscania den 2012-08-13 klockan 23:11.
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-08-13, 23:22   #10
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 125
Sharp$: 341
Standard

Min dubbel gick in så jag blev nöjd, även om mina andra matcher gick åt helvete så gick jag + ändå.
apmongo är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-08-14, 00:41   #11
 
Rehn108s avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 211
Sharp$: 782

2014
Stats: 50 - 69 - 1
ROI: 95.39%
Vinstprocent: 42.02%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Memnon Visa inlägg
Meningslöst? Varför vill du veta mina tankar kring matchen? Om ngn nu har spelat på den så har man väl egna tankar! Eller? Trodde forum var till för att snacka om matcher? Jag la inte ut ngn rek.

Följer ni min tvitter så ser ni att mitt spel satt på matchen iaf god afton
Låt dig inte avskräckas av skrämmande inlägg från gamla rävar. Håll dig kvar här, gå inte tillbaka till RoK. Det är bara det att folk generellt sett inte startar en tråd här om en specifik match bara för att fråga om någon har något tips. Det kan verka märkligt att du har valt ut just den, om det inte finns något speciellt med den som fångat din uppmärksamhet.
OM det finns något som faktiskt fångat din uppmärksamhet så vore det ett utmärkt diskussionsunderlag att utgå från. Även om det bara är att det ena laget har bra bortastatistik och det andra dålig hemmastatistik. Då fyller säkert någon på mer info åt det ena eller andra hållet, och så är man igång.

Och som en liten parentes kan jag väl tycka att det är märkligt att du undrar varför andra skulle vilja veta dina tankar kring matchen. Du om någon bör väl vara den som har tankar över huvud taget kring den matchen, eftersom du startade tråden. Eller?
Rehn108 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-08-14, 01:11   #12
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 186
Sharp$: 1817


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Memnon Visa inlägg
Meningslöst? Varför vill du veta mina tankar kring matchen? Om ngn nu har spelat på den så har man väl egna tankar! Eller? Trodde forum var till för att snacka om matcher? Jag la inte ut ngn rek.

Följer ni min tvitter så ser ni att mitt spel satt på matchen iaf god afton

Om du har spelat själv på matchen och väljer att starta en tråd här för att diskutera kring matchen så är det väl OTROOOOOOOOOOLIGT självklart att du skriver dina egna tankar först!?

Eller hur tror du detta forumet hade sett ut en tips-lördag med 709 matcher som spelas samtidigt om varenda medlem ska starta en sån här meningslös tråd om varje match? Det hade blivit ganska rörigt, minst sagt.

Folk slutar fan aldrig förvåna en.
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-08-14, 06:06   #13
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 49
Sharp$: 187

Memnonsdeg
Stats: 12 - 2 - 0
ROI: 142.00%
Vinstprocent: 85.71%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av vessl123 Visa inlägg
Om du har spelat själv på matchen och väljer att starta en tråd här för att diskutera kring matchen så är det väl OTROOOOOOOOOOLIGT självklart att du skriver dina egna tankar först!?

Eller hur tror du detta forumet hade sett ut en tips-lördag med 709 matcher som spelas samtidigt om varenda medlem ska starta en sån här meningslös tråd om varje match? Det hade blivit ganska rörigt, minst sagt.

Folk slutar fan aldrig förvåna en.
Citat från sharps.se

"Varje medlem, ny som gammal har rätt att skapa en tråd och fråga vad den än önskar som berör Sharps.se, odds, betting eller allt annat spelrelaterat utan att bli bemött med en låst tråd då samma frågeställning kanske behandlats tidigare. Här ska vi svara på allas frågor."

Min tanke med tråden var att skapa ett forum som behandlade den ovannämda matchen då jag själv när jag la ut tråden inte hade bestämt mig vad jag skulle spela. Hade inget specifikt att komma med alls eftersom först och främst var på jobbet och hade inte läst/rekat/kollat statistik INGET hade jag gått igenom om matchen.

Ska jag vara helt ärlig vilket jag alltid är så verkar ni vara ganska hjärntvättade och fyrkantiga. Finns väll inget "fel" sätt att börja behandla, reka, gå igenom osv en match. Alla vägar är väl bra när du får ett slutresultat som innebär en vinst @ 2,10 ggr degen. Eller?

Rätta mig gärna om jag har fel. Jag är långt ifrån perfekt när det gäller rekar! Jag lär mig nya saker varje dag av personer som är duktiga på det skrivna ordet. Finns hur många sätt som helst att börja en "tråd". Trodde ni var mer "open minded" här för att "bolla" lite kring en match och inte behöver ha utgången i första inlägget. Vad nu mitt spel i detta fallet skulle ha varit vilket jag inte visste vid skrivande stund.

Och det sparas inte på krutet när ni som känner att ni äger denna sidan och har varit här länge ska bedöma ett inlägg eller en tråd.

Chilla lite va? Hört talas om ödmjukhet? (Ödmjukhet är en personlig egenskap. En ödmjuk person har en balanserad självuppfattning och är medveten om sina begränsningar.)

//Memnon
__________________
Om ni vill följa mig på twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Vid kontakt maila:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Spreadsheet:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Aut Vincere Aut Mori!
Memnon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-08-14, 06:26   #14
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 49
Sharp$: 187

Memnonsdeg
Stats: 12 - 2 - 0
ROI: 142.00%
Vinstprocent: 85.71%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rehn108 Visa inlägg
Låt dig inte avskräckas av skrämmande inlägg från gamla rävar. Håll dig kvar här, gå inte tillbaka till RoK. Det är bara det att folk generellt sett inte startar en tråd här om en specifik match bara för att fråga om någon har något tips. Det kan verka märkligt att du har valt ut just den, om det inte finns något speciellt med den som fångat din uppmärksamhet.
OM det finns något som faktiskt fångat din uppmärksamhet så vore det ett utmärkt diskussionsunderlag att utgå från. Även om det bara är att det ena laget har bra bortastatistik och det andra dålig hemmastatistik. Då fyller säkert någon på mer info åt det ena eller andra hållet, och så är man igång.

Och som en liten parentes kan jag väl tycka att det är märkligt att du undrar varför andra skulle vilja veta dina tankar kring matchen. Du om någon bör väl vara den som har tankar över huvud taget kring den matchen, eftersom du startade tråden. Eller?
Kommer aldrig sätta min fot på RoK igen. Det kan vi alla vara överens om!

Det är just det. Jag hade inga tankar vid skrivande stund. Inte gjort någon research överhuvudtaget. Tyckte det gick fram ganska klart i tråden eftersom jag frågade om vad folk hade för tankar? Eller? Men det verkar som ni här aldrig brukar slänga upp en match och sen börja bolla om den och till slut få fram ett bra spel. Varför ska man då göra detta? Jo!Alla som är med i tråden känner sig delaktiga i det resultat som man kommer fram till. En snubbe sitter inte på någon hög jävla stol och tror han e guds gåva till betting och gottar sig och förväntar sig en massa smek. Allt för många sådana finns det här i världen och jag vill inte vara en av dem. Alltid kul att få beröm för ett bra spel. Självklart är det så! Men det är allt för många som jagar beröm och status som spelgudar. Läste en tråd här innan om några som skulle omvandla 2500 kr till 50 000 kr på 2 månader. 6 spel 0 i kassan. Inte seriöst och de bara hoppas skiten ska sitta så de kan få oss andra att tro de kan något om betting. Säger inte att JAG är grym på det heller. Det går bra helt enkelt. Varken mer eller mindre.

Jag får helt enkelt sluta med detta sätt att bolla eftersom det inte verkar vara OK på denna sidan?

//Memnon
__________________
Om ni vill följa mig på twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Vid kontakt maila:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Spreadsheet:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Aut Vincere Aut Mori!
Memnon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-08-14, 06:36   #15
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Det finns en oskriven regel och det är att man bidrar med dislussionsunderlag, varför ska vi andra skriva vad vi tycker och ta fram ett spel åt dig på begärt objekt?

Ge och ta..
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td