Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-29, 09:36   #1
 
hardballss avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 477
Sharp$: 1340
Standard

U20-VM damer


U20-VM damer är inne på slutspelet.

Kvartsfinalerna är som följande:

Torsdag 30/8
Nigeria U20-Mexico U20
Japan U20-Korea Republic U20

Fredag 31/8
Germany U20-Norway U20
Korea DPR U20-United States U20

Gruppspelet kan ni hitta här. Alternativt på Fifas hemsida.

Det lag som jag fått upp ögonen på är Nordkorea som dominerade sin grupp med 3 raka segrar.

K 4-2 Norge
K 9-0 Argentina
Kanada 1-2 Korea

I laget finns turneringens målskytt som gjort totalt 7 mål på 3 matcher, visst 5 mot ett riktigt dåligt Argentina men hon har visat klass. Laget har sett fräscht och stabilt ut. Lyckats slå 2 bra lag. Norge och Kanada. Värt att notera att laget låg under mot Kanada som behövde en seger för att gå vidare till kvarten, men man lyckades komma tillbaka och vann välförtjänt med 1-2.

Motståndet USA har också spelat 3 matcher:
Ghana 0-4 U
U 1-1 Kina
U 0-3 Tyskland

1 vinst, 1 kryss och 1 förlust. Deras bästa målskytt har gjort 4 mål, nästan alla lagets mål. De borde vunnit mot Kina. Och så körde Tyskland över dem med 3-0.

Det finns highlights videon man kan titta på @fifas hemsida.

Men just nu är oddset 2.4 (bet365) på båda lagen, men jag tycker Korea borde vara favoriter.

Så jag testar Korea.
__________________
sharp dig!
hardballs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td