Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-09-02, 03:01   #1
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 13
Sharp$: 600
Standard

2012-09-02 Athletic Bilbao - Valladolid (Fotboll)



Datum: 2012-09-02
Tid: 16:00
Sport: Fotboll
Land: Spanien
Liga: Fotboll
Match: Athletic Bilbao - Valladolid
Period: ft

Spel: Athletic Bilbao
Insats: 3/5
Odds: 2.10
Bolag:

Motivering:
Här kommer två spel. Första är Bilbao @ 2.10, andra är Wolfsburg @ 2.10. Unitinsats; 1-5.

Athletic Bilbao - Valladolid

2012-09-02 16:00FotbollAthletic Bilbao vs Valladolid 1 FT 3 2.100


Lockande odds på hemmalaget. Trots dom enorma problem man haft här i början, både sportsligt och vid styrelsebordet så tycker jag att detta är klart spelvärt. Alltså, svagheten är defensiven helt klart, och inte hjälper det då att Amorebieta fortfarande saknas och att J.Martinez sålts. MEN är det någon gång dags att studsa tillbaka och äntligen vinna så tycker jag tillfället är utmärkt nu. Man är starka hemma normalt sätt och nu möter man ett lag som förvisso tagit sex poäng efter två matcher (mot mediokert motstånd), men ett lag som jag anser ha en ganska dålig anfallslinje. Och det tror jag Athletic kommer utnyttja denna dag. Athletic som hittills släppt in massor av mål i ligan men då har man också mött två skickliga offensiva lag, Betis och Atletico.Man har fortfarande klasspelare, speciellt från mittfällt och upp. Spelare som Muniain, Ander, De Marcos och Susaeta. Och en helt ok anfallare, som jag tror passar väl in i detta lag, Aduriz. Llorente är inte tillgänglig. Det känns som det är dags för Bilbao att ta hem sina första tre poäng, framför en otroligt stöttande hemmapublik.



Wolfsburg - Hannover

2012-09-02 15:30FotbollWolfsburg vs Hannover 1 FT 3 2.000


Wolfsburg är ett lag som passar Hannover illa. Senaste fem matcherna lagen emellan på Wolfsburgs hemmaplan har vunnits av hemmalaget. Av de senaste tio matcher lagen emellan på Wolfsburgs hemmaplan, har hemmalaget vunnit nio. Senaste tjugo matcher lagen emellan oavsett hemma/borta så har Wolfsburg vunnit hela tolv matcher, kryssat tre och bara förlorat fem Hannovers tränare har aldrig vunnit mot Wolfsburg på deras hemmaplan, det på fyra försök. Wolfsburg inledde ligaspelet utmärkt med en seger mot Stuttgart. Hannover kan vara lite slitna då man spelade EL i veckan. Hannover spelade 2-2 i liga-premiären mot Schalke. Inga avbräck hos hemmalaget vilket gör att dom går in till denna match med utmärkta förutsättningar.

Är lite rädd för krysset, det ska tilläggas, men hemmavinst provas alla dagar i veckan.

Lycka till om ni ryggar. Och ta gärna en titt på min spelblogg, för dagliga spel och tips på europeisk fotboll! Besök: http://tipparen1.blogspot.se/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
prector (+1)
tipparen1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-02, 10:16   #2
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 130
Sharp$: 848

Tolstoj lirar!
Stats: 5 - 7 - 1
ROI: 85.02%
Vinstprocent: 41.67%

Standard

Rygg!
Tolstoj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-02, 15:47   #3
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 2
Sharp$: 29
Standard

Ryggade, men inte nära... Hannover stänkte in 4:an nu... en bit in på andra.
Betman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td