Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-09-26, 08:41   #1
 
Sighurts avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 441
Sharp$: 2143

Heja bror!
Stats: 47 - 49 - 2
ROI: 106.87%
Vinstprocent: 48.96%

Standard

Italien 26 sep


ITALIEN: Serie A
18:30
Pescara-Palermo
Två lag som inlett dåligt. Palermo är på papper ett bättre lag men verkligen inte fått det att stämma. Bägge tränarna är pressade och varsitt poäng hade nog inte skadat.

20:45
AC Milan-Cagliari
Milan har haft det lätt för Cagliari på san siro. Cagliari kommer dock utvilade eftersom matchen mot Roma aldrig spelades (WO lämnades). Milan trots sina två utvisningar i senaste matchen mot Udinese fortsatte skapa chanser. Tror absolut att Cagliari kan lyckas göra mål med snabba spelare som Ibarbo som idag möter tunga mittbackar, vilket betyder att Milan som göra 2 .. Över 2.5?

AS Roma-Sampdoria
Sampdoria kommer sakna sin stjärnanfallare Maxi Lopez, stort avbräck. Roma utvilade. Svår match, tror absolut att Roma kommer bli vara för starka för ett tunt Sampdoria som ändå stått upp bra i säsongsinleddningen. Ser inget värde i 1:an men annat kul spel, Roma att hålla nollan. Trots Zemans tok offensiv tror jag att man utvilad nu kan stoppa Sampdorias offensiv från att näta speciellt med tanke på Maxi Lopez frånvaro

Catania-Atalanta


Chievo-Inter
Chievo har sett väldigt bleka ut inleddningesvis. Skapade knappt några chanser på Juve senast. Inter var värda mer mot Siena senast. Asian handicap +0 på Inter känns som ett bra spel.

Genoa-Parma
Genoa har fått en enorm boost efter vinsten mot Lazio borta. Har ett bra anfall i form av Boriello som verkar kommit igång samt unge Immobile. Parma tappade sin stjärna Giovinco inför säsongen och har dessutom Biabiany borta. Vill testa 1:an men känns osäkert med tanke på att Genoa endast fått vila 2 dagar ... Dock bör 1:an sitta vanligtvis, Parma är mer utav ett hemmalag och desamma gäller Genoa som brukar vara riktigt starka hemma.

Napoli-Lazio
Bägge lagen har i princip full trupp och kommer kunna starta med bästa lag. Napoli lyckades inte göra mål borta mot Catania trots en man mer i nästan 90 min. Lazio åkte på en mina hemma mot Genoa, förde spelet och hade chanser men lyckades inte förvalta dom. Snabb upp hämtning? Båda lagen gör mål?

Torino-Udinese

Sighurt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-26, 08:52   #2
 
Krille25s avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 982
Sharp$: 3088

Krilles Fotbolls Bok
Stats: 101 - 131 - 16
ROI: 114.70%
Vinstprocent: 43.53%

Standard

ett överspel på napoli-lazio är jag sugen på.Håller på lazio och följer dom,båda lagen kommer spela offensivt så tror på en målrik historia 2-2?
Krille25 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-26, 10:46   #3
 
hardballss avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 477
Sharp$: 1340
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Krille25 Visa inlägg
ett överspel på napoli-lazio är jag sugen på.Håller på lazio och följer dom,båda lagen kommer spela offensivt så tror på en målrik historia 2-2?
Håller ej på något av lagen men ikväll hoppas jag på att Lazio gör 2 mål till 3ggr oddset.


Edit: Hade visst spelat ö2.5 till 1.85 oddset.
__________________
sharp dig!

Senast redigerad av hardballs den 2012-09-26 klockan 20:31.
hardballs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-26, 12:00   #4
 
zlotyss avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 426
Sharp$: 62
Standard

Milan har inte gjort mål på hemmaplan än, och tror att idag lossnar det för Milan. Med niang och Robinho tillbaka från skador finns det en hel del offensiv att tillgå. Milan måste bara vinna idag. Oavsett vinst eller ej tror jag Milan ö 1.5 är ett hyfsat spel. 1.83 betsafe
zlotys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-26, 13:40   #5
 
Sighurts avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 441
Sharp$: 2143

Heja bror!
Stats: 47 - 49 - 2
ROI: 106.87%
Vinstprocent: 48.96%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zlotys Visa inlägg
Milan har inte gjort mål på hemmaplan än, och tror att idag lossnar det för Milan. Med niang och Robinho tillbaka från skador finns det en hel del offensiv att tillgå. Milan måste bara vinna idag. Oavsett vinst eller ej tror jag Milan ö 1.5 är ett hyfsat spel. 1.83 betsafe
Är helt med dig, känns som att Milan har fått rätt dålig utdelning sett till chanser i säsonginledningen. Idag vänder det förmodligen, tror dessutom att Cagliari kan störa då truppen är utvilade. Milans mittbackar är inte av den snabbaste typen, Yepes och Bonera. Dessutom har Milan haft ett tufft schema senaste veckan 4 matcher på 10 dagar. Spelade dessutom senaste matchen med 2 man mindre. Måste sitta i benen med så många matcher under en kortare period. Allegri är dessutom avstängd och kommer inte kunna sitta med på bänken. Men Milan bör ta 3 poäng mot Cagliari som man historiskt sett haft lätt för och ta sin andra vinst för säsongen. Själv spelar jag på över 2,5. BOL!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zlotys (+2)
Sighurt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-26, 16:33   #6
Franzen Buttboy
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 227
Sharp$: 2064

Björnens NHL(inaktivt)
Stats: 415 - 384 - 0
ROI: 103.42%
Vinstprocent: 51.94%

Standard

Kan väl bidra med några rader.

Matchbilden idag kommer inte passa Napoli. Lazio kommer antagligen falla tillbaka och koncentrera sig på att ligga rätt i försvaret, som de gjorde så lyckosamt mot Tottenham. Napoli älskar, som många säkert vet, när det är högt tempo i matcherna och de får utrymme för kontringar. Idag lär de ha mycket boll och möta nio gubbar som inriktar sig på att försvara. Lazio har bra kvalité framåt i Hernanes och Klose framförallt.
Tycker också Napoli är överskattade i år.
Man har tappat Lavezzi och Gargano, två av mina favoriter. Gargano tillsammans med Inler var enligt mig ett av de bättre centrala mittfälten i ligan förra året.

Tror det kommer bli dåligt med mål och att Lazio minst kan kriga till sig en poäng. Kommer antagligen inte spela något själv, då jag är Napoli fan.
isbjorn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-26, 17:33   #7
 
Sighurts avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 441
Sharp$: 2143

Heja bror!
Stats: 47 - 49 - 2
ROI: 106.87%
Vinstprocent: 48.96%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av isbjorn Visa inlägg
Kan väl bidra med några rader.

Matchbilden idag kommer inte passa Napoli. Lazio kommer antagligen falla tillbaka och koncentrera sig på att ligga rätt i försvaret, som de gjorde så lyckosamt mot Tottenham. Napoli älskar, som många säkert vet, när det är högt tempo i matcherna och de får utrymme för kontringar. Idag lär de ha mycket boll och möta nio gubbar som inriktar sig på att försvara. Lazio har bra kvalité framåt i Hernanes och Klose framförallt.
Tycker också Napoli är överskattade i år.
Man har tappat Lavezzi och Gargano, två av mina favoriter. Gargano tillsammans med Inler var enligt mig ett av de bättre centrala mittfälten i ligan förra året.

Tror det kommer bli dåligt med mål och att Lazio minst kan kriga till sig en poäng. Kommer antagligen inte spela något själv, då jag är Napoli fan.
Bra analys! Håller med dig fullt ut. Men det innebär dock att vi inte får ett tidigt mål i matchen. Då ett tidigt skulle innebära att matchbilden plötsligt passar bägge lagen.

Senast redigerad av Sighurt den 2012-09-26 klockan 17:36.
Sighurt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-26, 19:57   #8
Franzen Buttboy
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 227
Sharp$: 2064

Björnens NHL(inaktivt)
Stats: 415 - 384 - 0
ROI: 103.42%
Vinstprocent: 51.94%

Standard

Kan säga att min teori om matchbilden inte stämde. Öppet åt båda håll.
isbjorn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td