Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-08, 19:16   #1
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

2013-01-08 Valencia - Osasuna (Fotboll)



Datum: 2013-01-08
Tid: 21.30
Sport: Fotboll
Land: Spanien
Liga: Fotboll
Match: Valencia - Osasuna
Period: ft

Spel: Valencia
Insats:
Odds:
Bolag: Bet365

Motivering:
Tycker mig ha hittat ett intressant spel idag i Spanska Cupen.
Spelstopp 21.30
Valencia vs Osasuna / Mestalla

Returmöte i Spanska Cupen. Valencia bortaslog Osasuna med 2-0 i det första mötet och idag spelas returen på Mestalla.

Valencia:
Laget visar en stigande form och har vunnit fyra av de 5 senaste matcherna.
Efter juluppehållet slog man senast Granada efter en ok insats men man imponerade ej. Har nu klättrat rejält i tabellen och ligger för närvarande på en 8eplats med bara 4 poäng upp till den så viktiga 4platsen.
Lagen har 2 möten denna säsong där Valencia vunnit båda med rena lakan.
Valverde gör en del ändringar(källa Svenska Fans) och preliminärt blir det detta laget:

Guaita: Cissokho-Costa-Rami- Barragan-T Costa- Parejo-Bernat-Banega-
Viera- Valdez.

Osasuna:
Har sett deras senaste och blivit allt utom imponerad. Lyckas väl hygglig mot sevilla sist, som till slut avgjorde. Sevilla fortsätter ju att underprestera så den matchen sa ju inte så mkt. Ruskigt ofarliga framåt , men ganska bra bakåt, har bara släppt in 19 mål i ligan. Osasuna har stora skadebekynmmer och ställer upp enl nedan.

Laget preliminärt ikväll: Fernandez-Nano-Ruben-Lolo-Bertan-Timor Punal-
Lamah-Armenteros-Cejudo-Llorente

Osasuna ligger riktigt illa till i ligan. Sist för tillfället med 14 poäng. Läget är dock inte alls kört men varje poäng framöver blir oerhört viktig.
Med tanke på 2-0 förlusten hemma och läget i ligan, samt med de skadebekymmer man har, så tror jag Osasuna skiter fullständigt i denna match. Jag tror redan man gett upp och vill bara spela av , glömma och gå vidare.
Valencia kan väl ioffs känna att avancemanget är klart och gå på sparlåga.
Jag tror dock inte så blir fallet.

Min ideingång i matchen är som följer: Får Valencia ett tidigt mål, tror och hoppas jag att luften totalt går ur Osasuna och att det kan rinna iväg ordentligt. En match är ju trots allt 90 min och jag kan se Osasuna vika totalt idag. Velade lite mellan överspel 2.5 eller minusmål på Valencia. Då Osasuna är så uddlösa valde jag det senare alternativet.

Mina spel på Bet365 blir följande:

Valencia -1.5 Odds 2.10 insats 2 units.
Valencia -2.5 Odds 3.80 0.5 units
Valencia -3 odds 6.90 insats 0.5 units
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 22:28   #2
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Slutresultat Valencia-Osasuna 2-1

Valencia tog planenligt ledningen med 1-0. Tyvär kvitterade Osasuna strax därpå. Valencia gjorde sedan 2-1 på övertid så spelet var aldrig nära att sitta.

Resultat: Samtliga spel fel och -3 units.

Kriga letar vidare i speldjungeln
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
slindoffer (+1)
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 22:34   #3
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 403
Sharp$: 1077

Fotboll 13/14
Stats: 30 - 32 - 6
ROI: 107.28%
Vinstprocent: 48.39%

Standard

Oj. Nu gav jag sharps på fel inlägg. De var ju såklart menade till reken.
slindoffer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td